Oferta pracy

Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

Muzeum Narodowe w KrakowieO firmie

  • aleja 3 Maja 1, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Muzeum Narodowe w Krakowie

aleja 3 Maja 1

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie strategii harmonogramu działań na platformach społecznościowych MNK

  • Udział w budowaniu strategii mediów społecznościowych MNK

  • Tworzenie wartościowych treści wg harmonogramu we współpracy z działami merytorycznymi (w szczególności FB, Instagram, Twitter, YT, Pinterest, TIK TOK)

  • Moderowanie kanałów MNK

  • Moderowanie grup na FB

  • Monitorowanie trendów w mediach społecznościowych, proponowanie i implementacja nowych rozwiązań

  • Raportowanie skuteczności działań

  • Monitorowanie i administrowanie profilami MNK na portalach typu TripAdvisor

Nasze wymagania

  • 2 lat doświadczenia w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych dla marki instytucjonalnej, mile widziane w obszarze kultury / spędzania czasu wolnego

  • Znajomość narzędzi do tworzenia treści w mediach społecznościowych, w tym umiejętność tworzenia podstawowych grafik na potrzeby mediów społecznościowych

  • Znajomość narzędzi analitycznych w mediach społecznościowych

  • Dobra organizacja pracy

  • Komunikatywność

  • Zainteresowanie historią sztuki, kulturą

  • Umiejętność wykorzystania siły marki dla odpowiedniego pozycjonowania i promocji Muzeum

  • Biegła znajomość języka angielskiego (znajomość innego języka będzie atutem)

To oferujemy

  • Pracę na pełen etat w ramach umowy o pracę w renomowanej instytucji kultury

  • Możliwość współpracy z zaangażowanym zespołem specjalistów

  • Atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, kasa zapomogowo-pożyczkowa, dofinansowanie wypoczynku)

  • Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych (darmowe wejścia na wszystkie wystawy w MNK)

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • preferencyjne pożyczki

  • dofinansowanie wypoczynku

Muzeum Narodowe w Krakowie

Muzeum Narodowe w Krakowie jest najstarszym i największym muzeum z przymiotnikiem "narodowe" w nazwie w Polsce. Zostało powołane do życia w 1879 r. uchwałą Rady Miasta Krakowa, jest zatem instytucją kultury z ponad 140-letnią tradycją. Zbiory, nad którymi sprawujemy pieczę liczą ponad 900 tysięcy eksponatów, a naszą misją jest upowszechnianie sztuki polskiej i zagranicznej. Zatrudniamy obecnie prawie 600 pracowników pracujących w kilkunastu oddziałach Muzeum zlokalizowanych w Krakowie oraz Zakopanem.

Zadaniem Specjalisty będzie współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej w internecie, nadzór nad harmonogramem działań na platformach społecznościowych, współpraca z działami muzealnym, śledzenie trendów komunikacyjnych i proponowanie nowych rozwiązań w tym zakresie.

Specjalista dołączy do sekcji komunikacyjnej Działu Marketingu z zadaniem pozyskiwania i przetwarzania treści o zbiorach, funkcjonowaniu i ludziach pracujących w jednej z największych instytucji kultury w Polsce. Poszukujemy osoby doskonale czującej dynamikę i specyfikę komunikacji w mediach społecznościowych, otwartej na i ciekawej ludzi, nastawionej na „tak”, zainteresowanej sztuką, lubiącej opowiadać.

Przewiń do profilu firmy

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty oraz zastrzegamy sobie prawo do zakończenia rekrutacji przed podanym powyżej terminem.