Oferta pracy

Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

ASAJ Sp. z o.o.O firmie

  • Siedlce, Polska
    Siedlce, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

ASAJ Sp. z o.o.

Siedlce

Siedlce

Jako ASAJ Sp. z o. o. działamy na rynku od 1990r. Jesteśmy największą polską siecią hurtowni elektroinstalacyjnych i sklepów elektrycznych we wschodniej i centralnej Polsce. Jesteśmy stabilną oraz rodzinną firmą. Posiadamy swoje filie w różnych lokalizacjach i działamy nie tylko stacjonarnie, ale też mobilnie w cały kraju, zatrudniając ponad 300 wykwalifikowanych pracowników. Nasze doświadczenie przekłada się na współpracę i podtrzymywanie doskonałych relacji zarówno z klientami, jak i z dostawcami. Nasi klienci mają dostęp do internetowej platformy sprzedaży www.asaj.pl, a nasza firma wyróżnia się szeroką dostępnością towarów, elastycznością w działaniu, nowoczesnością stosowanych technologii, a także fachowym doradztwem naszych pracowników. Więcej przeczytasz na naszej stronie, a jeśli chcesz przecierać z nami nowe szlaki, prześlij swoje CV

Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

Masz doświadczenie na podobnym stanowisku? Jesteś samodzielny, kreatywny i zaangażowany?
Lubisz pracować w zespole z poczuciem humoru?
Jesteś nastawiony na realizację określonych celów i potrafisz zarządzać doskonale swoim czasem pracy?
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie oraz regularne publikowanie treści w kanałach społecznościowych.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej, rodzinnej firmie o polskim kapitale
  • solidne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy
  • wsparcie ze strony doświadczonych pracowników i przełożonych
  • niekorporacyjną atmosferę pracy, zróżnicowany zakres obowiązków
  • dużą samodzielność, autonomię działania i możliwości rozwoju
  • szaloną integrację w zespole
  • niezbędne narzędzia do pracy (komputer, grafik kreatywny, firmowe studio foto)

Zadania:

  • opracowywanie strategii i planów komunikacji w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIN), uruchamianie nowych kanałów
  • opracowywanie koncepcji i przygotowywanie wielokanałowych kampanii marketingowych wykorzystujących media społecznościowe oraz nasze strony www
  • prowadzenie profili społecznościowych, samodzielne konfigurowanie kampanii oraz współtworzenie strategii lub nadzorowanie agencji
  • nadzorowanie opinii o sklepach w mediach społecznościowych i w sieci internetowej
  • moderację, codzienny research
  • śledzenie trendów i monitoring aktywności konkurencji
  • współpracę z innymi działami w firmie (marketing, sprzedaż)
  • raportowanie i ocenianie efektywności podejmowanych działań

Oczekujemy:

  • przynajmniej dobrej znajomości paneli Facebook Business Manager (warunek konieczny), Google Analytics (mile widziane)
  • znajomości specyfiki mediów społecznościowych
  • doświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych (Facebook, Instagram, LinkedIN)
  • doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, przygotowywania informacji oraz redagowania tekstów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy