Oferta pracy

Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

Super Pharm

  • Domaniewska 48, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Super Pharm

Domaniewska 48

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • budowanie spójnej tożsamości i popularności firmy w kanałach: YouTube, Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest

  • tworzenie, rozwój i koordynowanie kreacji contentu w kanałach Social Media Super-Pharm, Milucca

  • budowanie społeczności i relacji ze społecznością digitalowego ekosystemu Super-Pharm: angażowanie użytkowników przez tworzenie angażujących treści oraz rozwiązywanie problemów poszczególnych grup docelowych

  • planowanie, koordynowanie i realizacja działań z blogerami, vlogerami, influencerami, w tym wyszukiwanie nowych partnerów, negocjacje warunków i ustalanie zasad współpracy przy kampaniach

  • monitorowanie zasięgu i interaktywności postów oraz zaangażowania społeczności

  • koordynowanie kampanii reklamowych w kanałach Social Media

  • przygotowywanie contentu dostosowanego do poszczególnych kanałów Social Media we współpracy z agencjami (copywriting, video, wywiady)

  • monitoring poprawnego wyświetlania reklam i postów oraz moderacja treści

  • kontrolowanie kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników efektywności oraz wprowadzanie optymalizacji

  • analiza zrealizowanych kampanii i wykonanych działań organicznych oraz opracowywanie raportów i prezentacji przedstawiających wyniki, wnioski i rekomendacje

  • śledzenie trendów rynkowych i działań konkurencji w internecie, przygotowywanie raportów oraz rekomendowanie działań

  • współpraca z dostawcami usług z obszaru Social Media oraz współpraca i nadzorowanie działań agencji Social Media

Nasze wymagania

  • doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok

  • wiedza na temat zasięgu polskiej vlogosfery, ze szczególnym uwzględnieniem influencerów z kategorii uroda i lifestyle

  • co najmniej 2 letnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu i realizowaniu kampanii na Facebooku, Instagramie i YouTubie

  • wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing, PR, filologia polska, dziennikarstwo lub inne pokrewne

  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1)

  • sprawność w posługiwaniu się narzędziami Microsoft Office (szczególnie Excel i Power Point), Google Analytics, Facebook Business Manager, Brand24 lub podobnymi

  • lekkie pióro i dobry warsztat pisarski oraz kreatywne podejście do opracowywanych tematów

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy w agencji digital marketingowe

  • prowadzenie własnego kanału na YouTubie, profilu na instagramie lub w innych mediach społecznościowych

  • doświadczenie w realizacji projektów wideo (załącz je do aplikacji)

To oferujemy

  • mnóstwo ciekawych i kreatywnych zadań

  • możliwość realizowania swoich pomysłów i dużą samodzielność działania

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

Etapy rekrutacji
1

rozmowa online z przyszłym przełożonym

2

rozmowa online z członkiem zarządu odpowiedzialnym za obszar

3

test preferencji osobowych

4

rozmowa z Prezesem i Wiceprezesem

Super Pharm

Apteka, perfumeria, drogeria i salon optyczny? 4 w 1 – nasza specjalność, nasza duma.

Super-Pharm to szereg możliwości zawodowych, morze profesjonalizmu i dobrej, przyjaznej atmosfery, to współpraca oparta na zaufaniu, multum szans na rozwój i obiecująca meta w postaci awansu, będąca jednocześnie początkiem nowej drogi zawodowej.

Szkolenia, indywidualne podejście do każdego pracownika, a przy tym uszanowanie work-life balance? Oczywiście!

Zapraszamy do Super-Pharm.

Przewiń do profilu firmy