Lucatel Sp. z o.o.

Specjalista ds. migracji usług

Lucatel Sp. z o.o.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ważna jeszcze 24 dni
    do: 29 lip 2020
  • Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Lucatel Sp. z o.o. jest dostawcą usług utrzymania, projektowania i budowy sieci dla wiodących operatorów telekomunikacyjnych. W związku z rozwojem Biura Projektów Stacyjnych, odpowiedzialnego za wypracowanie i wdrożenie nowego modelu migracji usług telekomunikacyjnych poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. migracji usług
Lokalizacja: Gdańsk

OPIS STANOWISKA:

  • Przygotowywanie zleceń migracji (usługi POTS, ISDN, Neo).
  • Kreowanie i migracja usług (ISDN BRA, PRA).
  • Obsługa Partnera Technicznego.
  • Przygotowywanie wywiadów technicznych (Usługi, TT, ATM, IP, OPTO, LL).
  • Kreowanie i migracja usług (Usługi, TT, ATM, IP).
  • Przygotowywanie i realizowanie usług rekonfiguracji, migracji, przeniesienia (Usługi, TT, ATM, IP, OPTO, LL).
  • Tworzenie i optymalizacja procesów migracji usług.
  • Prace analityczne związane z tworzeniem narzędzi wspomagających procesy migracji usług.
  • Praca w równoważnym czasie pracy (8:00 do 19:00, zmianowość średnio po 8h).

PROFIL KANDYDATA:

  • Wykształcenie średnie techniczne kierunkowe, preferowane wyższe.
  • Wiedza ogólna z zakresu sieci i infrastruktury telekomunikacyjnej.
  • Ogólna znajomość systemów komutacyjnych S12, EWSD, 5ESS, E10B, DGT.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Umiejętność opracowywania raportów i podstawowego zarządzania danymi.
  • Podstawowa znajomości prawa telekomunikacyjnego.
  • Ogólna znajomość aplikacji służących do: paszportyzacji/inwentaryzacji sieci, obsługi zleceń, przełączania/kreowania klientów usług głosowych, zarządzania systemami komutacyjnymi.

CECHY OSOBOWOŚCIOWE KANDYDATA:

  • Komunikatywność.
  • Odpowiedzialność.
  • Chęć do nauki i zdobywania nowych doświadczeń.
  • Orientacja na rezultat.
  • Szybkość działania.
  • Umiejętność podejmowania trafnych decyzji.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i właściwego formułowania problemu.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
  • Umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie.
  • Umiejętność pracy w zespole.

OFERUJEMY:

  • Wynagrodzenie uzależnione od stopnia zaangażowania oraz osiąganych wyników.
  • Niezbędne narzędzia pracy adekwatne do stanowiska.
  • Wsparcie doświadczonych pracowników.
  • Szkolenia kompetencyjne.
  • Zróżnicowane formy zatrudnienia.
  • Praca w dowolnym biurze regionalnym firmy: Warszawa, Poznań, Gdańsk, Nowy Sącz z opcją pracy zdalnej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Lucatel Sp. z o.o. jest dostawcą usług utrzymania, projektowania i budowy sieci dla wiodących operatorów telekomunikacyjnych. W związku z rozwojem Biura Projektów Stacyjnych, odpowiedzialnego za wypracowanie i wdrożenie nowego modelu migracji usług telekomunikacyjnych poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. migracji usług

OPIS STANOWISKA:

  • Przygotowywanie zleceń migracji (usługi POTS, ISDN, Neo).
  • Kreowanie i migracja usług (ISDN BRA, PRA).
  • Obsługa Partnera Technicznego.
  • Przygotowywanie wywiadów technicznych (Usługi, TT, ATM, IP, OPTO, LL).
  • Kreowanie i migracja usług (Usługi, TT, ATM, IP).
  • Przygotowywanie i realizowanie usług rekonfiguracji, migracji, przeniesienia (Usługi, TT, ATM, IP, OPTO, LL).
  • Tworzenie i optymalizacja procesów migracji usług.
  • Prace analityczne związane z tworzeniem narzędzi wspomagających procesy migracji usług.
  • Praca w równoważnym czasie pracy (8:00 do 19:00, zmianowość średnio po 8h).

PROFIL KANDYDATA:

  • Wykształcenie średnie techniczne kierunkowe, preferowane wyższe.
  • Wiedza ogólna z zakresu sieci i infrastruktury telekomunikacyjnej.
  • Ogólna znajomość systemów komutacyjnych S12, EWSD, 5ESS, E10B, DGT.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Umiejętność opracowywania raportów i podstawowego zarządzania danymi.
  • Podstawowa znajomości prawa telekomunikacyjnego.
  • Ogólna znajomość aplikacji służących do: paszportyzacji/inwentaryzacji sieci, obsługi zleceń, przełączania/kreowania klientów usług głosowych, zarządzania systemami komutacyjnymi.

CECHY OSOBOWOŚCIOWE KANDYDATA:

  • Komunikatywność.
  • Odpowiedzialność.
  • Chęć do nauki i zdobywania nowych doświadczeń.
  • Orientacja na rezultat.
  • Szybkość działania.
  • Umiejętność podejmowania trafnych decyzji.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i właściwego formułowania problemu.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
  • Umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie.
  • Umiejętność pracy w zespole.

OFERUJEMY:

  • Wynagrodzenie uzależnione od stopnia zaangażowania oraz osiąganych wyników.
  • Niezbędne narzędzia pracy adekwatne do stanowiska.
  • Wsparcie doświadczonych pracowników.
  • Szkolenia kompetencyjne.
  • Zróżnicowane formy zatrudnienia.
  • Praca w dowolnym biurze regionalnym firmy: Warszawa, Poznań, Gdańsk, Nowy Sącz z opcją pracy zdalnej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne