Ta oferta pracy jest nieaktualna od 188 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Monitorowania Procesów

  • Szczawno-Zdrój, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 2017-11-17

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    KRUK to zespół z pasją, dlatego szukamy ludzi zaangażowanych, dla których praca to przede wszystkim przyjemność i satysfakcja. Tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym pracownicy mają możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach oraz ambitnych projektach (również międzynarodowych), dzięki czemu Grupa KRUK nieustannie się rozwija.


    W związku z ciągłym rozwojem Grupy Kapitałowej KRUK poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Monitorowania Procesów w Contact Center
    Miejsce pracy: Szczawno-Zdrój
    SDMPCC/11/2017
    OPIS STANOWISKA:
    • Monitoring, kontrola w ramach Działu Rozwoju i Wsparcia Procesów Contact Center oraz analiza efektywności podejmowanych działań
    • Uczestniczenie w audytach wewnętrznych na zlecenie określonych komórek organizacyjnych KRUK S.A.
    • Współudział przy tworzeniu nowych projektów/procedur
    • Reprezentacja Obszaru w projektach innych komórek organizacyjnych Grupy KRUK
    • Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w Departamencie Contact Center
    • Raportowanie z podejmowanych działań
    • Wspieranie spółek zagranicznych Grupy KRUK w zakresie transferu know-how.
     
    OCZEKUJEMY:
    • Sprawnego posługiwania się narzędziami pakietu Microsoft Office
    • Umiejętności analizowania danych i informacji
    • Umiejętności organizacji pracy własnej
    • Asertywności
    • Skrupulatności, dokładności
    • Samodzielności oraz odpowiedzialności za podjęte decyzje

    Mile widziane:

    • Znajomość języka angielskiego
    • znajomość procesów realizowanych w Contact Center
    • Doświadczenie w kontroli procesów lub kontroli jakości
     
    OFERUJEMY:
    • Interesującą pracę pełną wyzwań i możliwości rozwoju zawodowego
    • Możliwość wpływu na optymalizację procesów na Contact Center
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    • Pakiet świadczeń socjalnych ( prywatna opieka medyczna LUXMED, karta Multisport)
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj