dofinansowanie nauki języków
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. najmu
Pepco Poland Spółka z o. o.
Poznań
Poznań, wielkopolskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Kontrolowanie zgodności umów najmu na rynkach zagranicznych (wszystkie umowy są w języku angielskim),
Monitorowanie kosztów związanych z umową najmu (faktury czynszowe, faktury za części wspólne, faktury za inne opłaty wynikające z umowy najmu),
Sprawdzanie zgodności faktur z umową i wyjaśnianie wszelkich niespójności,
Prowadzenie bazy danych kosztów najmu, oraz bazy danych umów najmu,
Przygotowywanie raportów i analiz,
Zarządzanie obiegiem informacji pomiędzy sekcjami nieruchomości, ekspansji i finansów,
Współpraca z kancelariami prawnymi w zakresie opiniowania umów najmu i wyjaśniania niespójności,
Przygotowywanie, nadzorowanie i administrowanie dokumentami dotyczącymi najmu w celu zapewnienia przedłużenia umów,
Nadzorowanie prac specjalistów ds. najmu na rynkach zagranicznych,
Czynny udział w procesie rozwoju firmy na nowe rynki.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe,
Wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami,
Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym - współpraca w rynkami zagranicznymi,
Bardzo dobra, praktyczna znajomość programu Excel,
Praktyczna znajomość zagadnień prawniczych w obszarze nieruchomości,
Umiejętność rzetelnego, dokładnego oraz samodzielnego wykonywania powierzonych obowiązków,
Wiedza z zakresu controllingu i rozliczania kosztów – będzie to dodatkowym atutem.
To oferujemy
stabilność zatrudnienia i korzystne wynagrodzenie,
pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
przyjazną kulturę organizacyjną i inspirującą atmosferę pracy,
bogaty system szkoleń i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych,
możliwość pracy hybrydowej.
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
możliwość pracy zdalnej
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
firmowa biblioteka
brak dress code’u
parking dla pracowników
inicjatywy dobroczynne
Multikafeteria