Oferta pracy

Specjalista ds. najmu

Pepco Poland Spółka z o. o.

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Kontrolowanie zgodności umów najmu na rynkach zagranicznych (wszystkie umowy są w języku angielskim),

  • Monitorowanie kosztów związanych z umową najmu (faktury czynszowe, faktury za części wspólne, faktury za inne opłaty wynikające z umowy najmu),

  • Sprawdzanie zgodności faktur z umową i wyjaśnianie wszelkich niespójności,

  • Prowadzenie bazy danych kosztów najmu, oraz bazy danych umów najmu,

  • Przygotowywanie raportów i analiz,

  • Zarządzanie obiegiem informacji pomiędzy sekcjami nieruchomości, ekspansji i finansów,

  • Współpraca z kancelariami prawnymi w zakresie opiniowania umów najmu i wyjaśniania niespójności,

  • Przygotowywanie, nadzorowanie i administrowanie dokumentami dotyczącymi najmu w celu zapewnienia przedłużenia umów,

  • Nadzorowanie prac specjalistów ds. najmu na rynkach zagranicznych,

  • Czynny udział w procesie rozwoju firmy na nowe rynki.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe,

  • Wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami,

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym - współpraca w rynkami zagranicznymi,

  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość programu Excel,

  • Praktyczna znajomość zagadnień prawniczych w obszarze nieruchomości,

  • Umiejętność rzetelnego, dokładnego oraz samodzielnego wykonywania powierzonych obowiązków,

  • Wiedza z zakresu controllingu i rozliczania kosztów – będzie to dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • stabilność zatrudnienia i korzystne wynagrodzenie,

  • pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,

  • przyjazną kulturę organizacyjną i inspirującą atmosferę pracy,

  • bogaty system szkoleń i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych,

  • możliwość pracy hybrydowej.

  • Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • Multikafeteria