Oferta pracy

Specjalista ds. Należności z j. francuskim

SGS

  • zachodniopomorskie

    zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • budowanie relacji biznesowych poprzez kontakt telefoniczny i mailowy z naszymi klientami w językach niemieckim i angielskim (to nie jest call center!)

  • dbałość o dobrą komunikację i płynność przepływu środków finansowych między naszymi klientami a firmą

  • monitorowanie stanu należności na kontach klientów

  • ścisła współpraca z zespołem księgowym

  • codzienna komunikacja z innymi działami firmy

Nasze wymagania

  • Aplikuj jeśli:

  • znasz j. angielski na poziomie min. B2

  • znasz j. niemiecki na poziomie min. B2

  • dobrze czujesz się w pracy z klientem biznesowym, jesteś cierpliwy a rozwiązywanie trudnych spraw nie stwarza dla Ciebie większych problemów

  • lubisz pracę zespołową i stawiasz na rozwój kompetencji miękkich

Mile widziane

  • Mile widziane:

  • doświadczenie w obsłudze klienta lub finansach

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC

  • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),

  • bonusy półroczne

  • szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki

  • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)

  • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów

  • benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne, dodatkowy urlop na wolontariat

  • Program Poleceń Pracowniczych

  • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

SGS

Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2600 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 96000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.

SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGS.

Od ponad 140 lat tworzymy organizację o otwartej i przyjaznej kulturze, oferującą bezpieczne środowisko pracy i stabilne zatrudnienie. Zapewniamy naszym pracownikom różnorodne możliwości rozwoju wewnątrz zespołu, w którym ludzie szanują się i pomagają sobie nawzajem.

Przewiń do profilu firmy