Oferta pracy

Specjalista ds. Nieruchomości

Polkomtel Sp. z o.o.

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca obsługa pracowników w zakresie organizacji przestrzeni biurowej, w tym zarządzanie powierzchniami biurowymi w posiadanych przez Grupę nieruchomościach,

  • Zapewnienie utrzymania nieruchomości Grupy w prawidłowym stanie technicznym, zgodnie z wymogami prawa i w ramach zatwierdzonych budżetów,

  • Weryfikacja dokumentacji formalno- prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości,

  • Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie technicznego utrzymania i zarządzania nieruchomościami,

  • Obsługa projektów najmu nieruchomości i obsługa pracowników w tym zakresie,

  • Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nadzór nad bieżącymi naprawami i pracami remontowymi,

  • Cykliczne przeprowadzanie kontroli zarządzanych nieruchomości,

  • Udział w zebraniach właścicieli lokali w Wspólnotach Mieszkaniowych,

  • Odpowiedzialność za proces utrzymania umów związanych z nieruchomościami własnymi oraz bazy umów najmu/dzierżawy powierzchni technicznych, w tym ich terminowe przedłużanie,

  • Wsparcie zespołów technicznych Grupy w celu zapewnienia bezawaryjnego działania sieci teletechnicznych,

  • Wsparcie pozostałych obszarów organizacji w realizacji procesów powiązanych z utrzymaniem nieruchomości.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane studia związane z zarządzaniem nieruchomościami) – dużym atutem będzie posiadanie licencji zarządcy,

  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu/administrowaniu nieruchomościami,

  • Znajomość specyfiki pracy w obszarze zarządzania nieruchomościami w dużej organizacji,

  • Doświadczenie we współpracy z różnymi obszarami firmy w wielu lokalizacjach na terenie kraju,

  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta wewnętrznego oraz wysoka kultura osobista,

  • Bardzo dobra obsługa komputera oraz umiejętności analityczne, umiejętność formułowania wniosków i ich prezentowania,

  • Umiejętność pracy projektowej, koordynacji innych obszarów oraz ustalania priorytetów,

  • Systematyczność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej, terminowość,

  • Prawo jazdy kategorii B.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem ekspertów,

  • Przyjazny tryb wdrożenia,

  • Współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą,

  • Pakiet benefitów GPP.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • inicjatywy dobroczynne