Specjalista ds. Nieruchomości

Helton - Real Estate SupportO firmie

3 000‐15 000 zł / mies. (zal. od umowy)
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Specjalista (Mid / Regular)

HELTON – to dynamicznie rozwijające się biuro na krakowskim rynku nieruchomości. Wyróżnia nas pełen profesjonalizm w obsłudze klienta oraz wysokie standardy pracy. Naszą firmę tworzą wyjątkowi ludzie, którym zaufało już tysiące klientów oraz wielu partnerów. 

 

Obecnie w związku z rozwojem poszukujemy osób na stanowisko: 

Specjalista ds. Nieruchomości

Oferujemy szerokie możliwości rozwoju, ciekawą i różnorodną pracę, przyjazną atmosferę w biurze oraz wysokie zarobki uzależnione od efektów działań.

 

Mile widziane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży jak i chcące zdobywać nową wiedzę – chętnie szkolimy i wdrażamy od podstaw.

Do twoich przyszłych zadań będzie należeć:

  • realizacja transakcji wynajmu oraz sprzedaży nieruchomości,
  • tworzenie profesjonalnych ofert wraz z dokumentacją zdjęciową,
  • prezentacja nieruchomości oraz kontakt z jej właścicielami,
  • prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów,
  • obsługa nowych oraz stałych klientów firmy.

Od kandydatów oczekujemy:

  • motywacji do nauki oraz umiejętności szybkiego uczenia się,
  • dobrych zdolności komunikacyjnych,
  • efektywnego zarządzania czasem pracy i dobrej organizacji,
  • nastawienia na budowanie dobrych i trwałych relacji z klientami,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • doświadczenie w sprzedaży lub/i obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

Z naszej strony oferujemy:

  • atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + prowizja),
  • wynagrodzenie w przedziale: 3 000 zł -15 000 zł,
  • możliwości tworzenia dodatkowego dochodu pasywnego (wypłacanego miesięcznie),
  • elastyczny czas pracy i możliwość wyboru sposobu zatrudnienia,
  • efektywne i nowoczesne narzędzia pracy (szeroka baza potencjalnych klientów, wygodne oprogramowanie),
  • profesjonalne szkolenia z zakresu rynku nieruchomości oraz obsługi klienta,
  • wsparcie i opiekę Office Managera na każdym etapie wdrażania w nowej pracy,
  • nowoczesne narzędzia pracy (smartfon, stanowisko komputerowe, szerokokątny profesjonalny aparat),
  • niekorporacyjną i koleżeńską atmosferę w pracy,
  • liczne możliwości rozwoju i ciągłego podnoszenia swoich umiejętności (cykliczne kursy i szkolenia),
  • dla osób nowych na rynku pracy w Krakowie możliwa pomoc przy uzyskaniu bonu zasiedleniowego.

CV wraz z klauzulą o ochronie danych prosimy przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj.

 

Zachęcamy do aplikowania pomimo sytuacji z Koronawirusem. Spotkania rekrutacyjne odbywać będą się przez Skypa.

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy