Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. nieruchomości

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 16.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    EstateStreet

    EstateStreet to agencja nieruchomości, założona przez osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży. To doświadczenie, a także autorskie know-how i wolumen sprzedaży na poziomie 30 milionów złotych rocznie sprawia, że jesteśmy na świetnej pozycji, aby podbić polski rynek nieruchomości. 

    W ciągu ostatnich 2 lat dzięki szeroko zakrojonym inwestycjom i najkorzystniejszej na rynku ofercie dla agentów team EstateStreet powiększył się z 3 do 20 specjalistów ds. nieruchomości. Powstał nowy oddział, a otwarcie kolejnego jest zaplanowane na najbliższe miesiące. Opinie współpracowników i klientów mówią same za siebie, a ich przykładem jest przyznanie EstateStreet nagrody Orły nieruchomości z oceną 8.9/10 punktów. 

    Jeśli chcesz pracować w najwyższej lidze sprzedaży, pośredniczyć w transakcjach opiewających na milionowe kwoty oraz mieć szansę na błyskawiczny rozwój w firmie, która Ci to umożliwi - dołącz do najlepszych! 

    #EstateStreet

    Specjalista ds. nieruchomości

    Miejsce pracy: Kraków

    Stanowisko pośrednika w obrocie nieruchomościami to prestiżowa posada. Wiąże się z dużą odpowiedzialnością i satysfakcją z wykonanej pracy, a jednocześnie wymaga odporności na stresujące sytuacje. Sprzedaż, zakup lub wynajem nieruchomości to sytuacja, która często wiąże się z najważniejszymi sytuacjami w życiu naszych klientów. Jako ich doradca musisz wykazać się wiedzą, empatią i profesjonalizmem. Z drugiej strony obsługując klientów inwestycyjnych spotkasz znane osobistości ze świata biznesu, sportu i sztuki, którzy oczekują najwyższego standardu świadczonych usług.

    Zakres obowiązków:

    • tworzenie profesjonalnych ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości
    • prezentacje nieruchomości
    • negocjowanie warunków transakcji, prowizji i cen
    • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientem
    • współpraca z architektami, notariuszami, doradcami kredytowymi, deweloperami i innymi podmiotami z rynku nieruchomości
    • doradztwo w zakresie szeroko pojętego rynku nieruchomości

    Oczekujemy:

    • doświadczenia w sprzedaży
    • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
    • znajomości podstawowych zagadnień ekonomicznych
    • nienagannej prezencji i poczucia stylu
    • wysokiej kultury osobistej
    • biegłej znajomości języka angielskiego
    • znajomości topografii Krakowa

    Oferujemy:

    • własne miejsce pracy w prestiżowym biurowcu w centrum Krakowa
    • służbowy laptop, nowoczesny telefon, profesjonalny aparat, wizytówki, atrakcyjne dodatki
    • dla najlepszych luksusowe auta służbowe
    • prywatna opieka medyczna Lux-Med
    • bardzo wysokie zarobki w najkorzystniejszym na rynku systemie prowizyjnym + stałe premie
    • pracę w młodym, profesjonalnym zespole
    • szeroki pakiet szkoleń merytorycznych 
    • kontakt z przedstawicielami kultury, sztuki i biznesu przy okazji transakcji na rynku luksusowych nieruchomości
    • możliwość szybkiego awansu na stanowisko managerskie
    • wyjścia i wyjazdy integracyjne, również zagraniczne
    • elastyczny czas pracy

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.