ORLEN Serwis S.A.

Specjalista ds. nieruchomości w Biurze Organizacji i Administracji

ORLEN Serwis S.A.O firmie

ORLEN Serwis S.A.

Chemików 7

Płock

top

ORLEN Serwis to Spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN z ponad 50-letnim doświadczeniem w zakresie utrzymania ruchu instalacji przemysłowych, obsłudze urządzeń i instalacji wykonawstwie remontów oraz usług diagnostyczno-pomiarowych. ORLEN Serwis realizuje usługi w branży automatycznej, mechanicznej, elektrycznej oraz maszyn wirowych. Usługi są realizowane na rzecz Grupy Kapitałowej ORLEN, w szczególności PKN ORLEN S.A. oraz ANWIL S.A. Spółka w Polsce jest zlokalizowana w trzech miastach: Płocku, Włocławku, Trzebinia/Jedlicze oraz za granicą w Czechach i na Litwie.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. nieruchomości w Biurze Organizacji i Administracji
Numer ref.: POA/2020
Miejsce pracy: Płock
Ważne do: 13-04-2020

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • planowanie budżetu remontowego budynków i obiektów budowlanych, zarządzanie nieruchomościami Spółki.
  • techniczno – budowlane przygotowanie i prowadzenie umów o roboty budowlane, umów
    z zarządcami sieci oraz właścicielami obiektów dzierżawionych, najmowanych.
  • kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonanych w budynkach, współpraca
    z wykonawcami robót, nadzorowanie stanu nieruchomości w zakresie zgodności z przepisami BHP, ochrony ppoż., prawa budowlanego.
  • wykonywanie przeglądów budowlanych
  • kontakty z organami administracji publicznej oraz instytucjami architektoniczno-budowlanymi

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie w nowoczesnej firmie
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
  • bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, badania profilaktyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, karty zniżkowe na paliwo, dofinansowanie urlopu, nauki i wypoczynku dzieci i młodzieży, Program Pracodawca Przyjazny Rodzinie i inne
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe (kierunek: budownictwo, zarządzanie nieruchomościami, gospodarowanie nieruchomościami)
  • wymagane minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego
  • uprawnienia budowlane, mile widziane
  • samodzielność w działaniu
  • analiza i wyciąganie wniosków
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • sumienność i dyscyplina pracy
  • planowanie i organizacja pracy
  • praca projektowa

ORLEN Serwis to Spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN z ponad 50-letnim doświadczeniem w zakresie utrzymania ruchu instalacji przemysłowych, obsłudze urządzeń i instalacji wykonawstwie remontów oraz usług diagnostyczno-pomiarowych. ORLEN Serwis realizuje usługi w branży automatycznej, mechanicznej, elektrycznej oraz maszyn wirowych. Usługi są realizowane na rzecz Grupy Kapitałowej ORLEN, w szczególności PKN ORLEN S.A. oraz ANWIL S.A. Spółka w Polsce jest zlokalizowana w trzech miastach: Płocku, Włocławku, Trzebinia/Jedlicze oraz za granicą w Czechach i na Litwie.

Specjalista ds. nieruchomości w Biurze Organizacji i AdministracjiNumer ref.: POA/2020
Miejsce pracy: Płock

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • planowanie budżetu remontowego budynków i obiektów budowlanych, zarządzanie nieruchomościami Spółki.
  • techniczno – budowlane przygotowanie i prowadzenie umów o roboty budowlane, umów
    z zarządcami sieci oraz właścicielami obiektów dzierżawionych, najmowanych.
  • kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonanych w budynkach, współpraca
    z wykonawcami robót, nadzorowanie stanu nieruchomości w zakresie zgodności z przepisami BHP, ochrony ppoż., prawa budowlanego.
  • wykonywanie przeglądów budowlanych
  • kontakty z organami administracji publicznej oraz instytucjami architektoniczno-budowlanymi

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie w nowoczesnej firmie
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
  • bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, badania profilaktyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, karty zniżkowe na paliwo, dofinansowanie urlopu, nauki i wypoczynku dzieci i młodzieży, Program Pracodawca Przyjazny Rodzinie i inne
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe (kierunek: budownictwo, zarządzanie nieruchomościami, gospodarowanie nieruchomościami)
  • wymagane minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego
  • uprawnienia budowlane, mile widziane
  • samodzielność w działaniu
  • analiza i wyciąganie wniosków
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • sumienność i dyscyplina pracy
  • planowanie i organizacja pracy
  • praca projektowa
Ważne do: 13-04-2020

Ogłoszenie archiwalne