Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Aptek

HRBC GROUP sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz

Rekrutujemy dla

Aktualnie do naszego klienta – globalnej, włoskiej firmy farmaceutycznej, posiadającej trzydzieści oddziałów na świecie, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Specjalista ds. Obsługi Aptek.

Twój zakres obowiązków

  • Promocja oraz wprowadzanie nowych produktów leczniczych do segmentu aptecznego

  • Aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów leczniczych do aptek w całej Polsce

  • Realizacja zamówień w aplikacji dedykowanej do zarządzania zamówieniami

  • Prowadzenie programów edukacyjnych skierowanych do pracowników aptek

  • Dbanie o wysoką jakość współpracy oraz budowanie długofalowych relacji z farmaceutami

  • Ścisła współpraca z przedstawicielami medycznymi pracującymi w terenie

Wymagania pracodawcy

  • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej

  • Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B

  • Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare

  • Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami

  • Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą

  • Zorientowania na realizację założonych celów

  • Dobra organizacja pracy

Pracodawca oferuje

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie

  • Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, obecnej w aptekach od wielu lat

  • Pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, dodatek cyfrowy, prywatne ubezpieczenie

  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon)

  • Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy

  • Pracę w niewielkim, zgranym zespole z przyjazną i partnerską atmosferą pracy – tutaj każdy chętnie służy pomocą i zawsze wymieniamy się cennymi doświadczeniami

  • Pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy oraz możliwość pracy zdalnej (hybrydowy system pracy)

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

HRBC GROUP sp. z o.o.

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie.

Przewiń do profilu firmy