Specjalista ds. Obsługi Back Office

Voice Contact Center Sp. z o.o.O firmie

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Żeligowskiego 3/5

Łódź

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 3 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 700 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy co dziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Chcesz dołączyć do najlepszego zespołu Customer Success w Łodzi i wspierać klientów jednej z największych w Polsce firm e-commerce?

Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż poszukujemy obecnie wyjątkowych osób na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Back Office
Miejsce pracy: Łódź

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • profesjonalną obsługą klienta (korespondencja mailowa i chat);
  • weryfikacją i klasyfikacją spraw;
  • wprowadzaniem danych do systemów;
  • udzielaniem odpowiedzi na pytania Klientów;
  • utrzymywaniem dobrych relacji z klientem;
  • współpracą z zespołami z innych działów;

Jeśli jesteś osobą, która

  • potrafi sprawnie obsługiwać komputer;
  • jest mistrzem klawiatury, czyli pisanie nie jest ci obce; 
  • jest skrupulatna, dokładna oraz nastawiona na realizację wyznaczonych celów;
  • zna Pakiet MS Office oraz narzędzia Google;
  • potrafi zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety;

to szukamy właśnie CIEBIE! Nie musisz mieć doświadczenia, zapewniamy szkolenie i pełne przygotowanie do pracy.

Ponadto oferujemy: 

  • elastyczne godziny pracy (system zmianowy - od poniedziałku do niedzieli, 6-22);
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
  • stawkę bazową w wysokości: 14,55 na rękę, stawka dla studentów 17,00 brutto
  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
  • bonusy w programie Member-Get-Member (polecenie kandydata do pracy)
  • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy;
  • realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • pracę w nowoczesnym centrum operacyjnym, w zespole otwartych i życzliwych ludzi;

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy jednocześnie do kliknięcia w ‘’Aplikuj’’!

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 3 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 700 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy co dziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Chcesz dołączyć do najlepszego zespołu Customer Success w Łodzi i wspierać klientów jednej z największych w Polsce firm e-commerce?

Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż poszukujemy obecnie wyjątkowych osób na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Back Office

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • profesjonalną obsługą klienta (korespondencja mailowa i chat);
  • weryfikacją i klasyfikacją spraw;
  • wprowadzaniem danych do systemów;
  • udzielaniem odpowiedzi na pytania Klientów;
  • utrzymywaniem dobrych relacji z klientem;
  • współpracą z zespołami z innych działów;

Jeśli jesteś osobą, która

  • potrafi sprawnie obsługiwać komputer;
  • jest mistrzem klawiatury, czyli pisanie nie jest ci obce; 
  • jest skrupulatna, dokładna oraz nastawiona na realizację wyznaczonych celów;
  • zna Pakiet MS Office oraz narzędzia Google;
  • potrafi zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety;

to szukamy właśnie CIEBIE! Nie musisz mieć doświadczenia, zapewniamy szkolenie i pełne przygotowanie do pracy.

Ponadto oferujemy: 

  • elastyczne godziny pracy (system zmianowy - od poniedziałku do niedzieli, 6-22);
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
  • stawkę bazową w wysokości: 14,55 na rękę, stawka dla studentów 17,00 brutto
  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
  • bonusy w programie Member-Get-Member (polecenie kandydata do pracy)
  • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy;
  • realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • pracę w nowoczesnym centrum operacyjnym, w zespole otwartych i życzliwych ludzi;

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy jednocześnie do kliknięcia w ‘’Aplikuj’’!

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!

Ogłoszenie archiwalne