KRUK S.A.

Specjalista ds. Obsługi BOTa

KRUK S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

KRUK S.A.

Wołowska 8

Wrocław

top

W ramach rozwoju struktury, Obszar Telefonicznej Obsługi Klienta powołał nowe stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi BOTa

Gdzie dokładnie? W Dziale Wsparcia i Optymalizacji Pracy Contact Center
Miejsce wykonywania pracy: Szczawno - Zdrój lub Wrocław lub Piła

Główny cel stanowiska to projektowanie i budowanie drzew dialogowych dla voice i chat bota, zbieranie i opracowywanie wymagań biznesowych oraz tworzenie dialogów, wdrażanie ich i utrzymywanie w dedykowanym narzędziu.

 

ZADANIA NA TYM STANOWISKU TO:

  • Projektowanie scenariuszy rozmów i ich ciągłe aktualizowanie i dopasowywanie do zmieniających się potrzeb Klientów, zmieniających się procesów i przepisów prawnych.
  • Przeprowadzanie testów, badanie użyteczności systemu, analiza poprawności dialogów.
  • Optymalizowanie działania voice i chat botów.
  • Współpraca z działem IT w celu integracji bota z zewnętrznymi systemami.
  • Raportowanie wyników, analiza efektywności.
  • Opracowywanie materiałów dotyczących zasad funkcjonowania narzędzi.
  • Konsultowanie planowanych zmian z powiązanymi jednostkami/obszarami.
  • Wspieranie spółek zagranicznych Grupy KRUK w zakresie transferu know-how.

DOŁĄCZ DO NAS, JEŚLI:

  • Posiadasz doświadczenie w pracy z narzędziem Chat i/lub Voice BOT
  • Interesujesz się technologicznymi nowinkami, w szczególności z obszaru AI, automatyki i robotyki
  • Masz umiejętność analizy zagadnień logicznych, aby zrozumieć złożone procesy biznesowe i rozbić je na drobne części, czyli dobrać najlepsze odpowiedzi na każdym etapie rozmowy
  • Potrafisz redagować teksty i scenariusze dialogów dbając o poprawność językową
  • Szczycisz się wysokimi zdolnościami komunikacyjnymi
  • Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu analiz i raportowaniu (mile widziane w obszarze Contact Center)
  • Stawiasz na dużą samodzielność w pracy i potrafisz się odnaleźć w dynamicznym środowisku
  • Świetnie wychodzi Ci planowanie i koordynowanie współpracy z kilkoma obszarami
  • Jesteś osobą kreatywną i potrafisz podejść niestandardowo do rozwiązywania problemów
  • Cechuje Cię wysoka orientacja biznesowa oraz identyfikujesz się ze strategią i wartościami GK KRUK

A ponadto:

  • Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji (praca w środowisku międzynarodowym)
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość założeń pracy w strukturze SCRUM

CO ZYSKASZ DOŁĄCZAJĄC DO NAS:

Rozwój zawodowy:

  • Możliwość współtworzenia standardu pracy na nowym stanowisku w firmie
  • Duża samodzielność w działaniach o różnorodnym charakterze
  • Możliwość rozwoju w lokalnych i międzynarodowych strukturach Grupy KRUK
  • Szkolenia wdrożeniowe oraz rozwijające kompetencje (wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia i konferencje)

Stabilność zatrudnienia:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która jest liderem rynku zarządzania wierzytelnościami
  • Pracę w systemie jednozmianowym

Benefity:

  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Bezpłatną, prywatną opiekę medyczną Luxmed
  • Atrakcyjne cenowo ubezpieczenie na życie dla pracownika i jego rodziny
  • Bezpłatny dostęp do platformy językowej z kursem języka angielskiego na różnych poziomach
 
top

W ramach rozwoju struktury, Obszar Telefonicznej Obsługi Klienta powołał nowe stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi BOTa

Gdzie dokładnie? W Dziale Wsparcia i Optymalizacji Pracy Contact Center
Miejsce wykonywania pracy: Szczawno - Zdrój lub Wrocław lub Piła

Główny cel stanowiska to projektowanie i budowanie drzew dialogowych dla voice i chat bota, zbieranie i opracowywanie wymagań biznesowych oraz tworzenie dialogów, wdrażanie ich i utrzymywanie w dedykowanym narzędziu.

 

ZADANIA NA TYM STANOWISKU TO:

  • Projektowanie scenariuszy rozmów i ich ciągłe aktualizowanie i dopasowywanie do zmieniających się potrzeb Klientów, zmieniających się procesów i przepisów prawnych.
  • Przeprowadzanie testów, badanie użyteczności systemu, analiza poprawności dialogów.
  • Optymalizowanie działania voice i chat botów.
  • Współpraca z działem IT w celu integracji bota z zewnętrznymi systemami.
  • Raportowanie wyników, analiza efektywności.
  • Opracowywanie materiałów dotyczących zasad funkcjonowania narzędzi.
  • Konsultowanie planowanych zmian z powiązanymi jednostkami/obszarami.
  • Wspieranie spółek zagranicznych Grupy KRUK w zakresie transferu know-how.

DOŁĄCZ DO NAS, JEŚLI:

  • Posiadasz doświadczenie w pracy z narzędziem Chat i/lub Voice BOT
  • Interesujesz się technologicznymi nowinkami, w szczególności z obszaru AI, automatyki i robotyki
  • Masz umiejętność analizy zagadnień logicznych, aby zrozumieć złożone procesy biznesowe i rozbić je na drobne części, czyli dobrać najlepsze odpowiedzi na każdym etapie rozmowy
  • Potrafisz redagować teksty i scenariusze dialogów dbając o poprawność językową
  • Szczycisz się wysokimi zdolnościami komunikacyjnymi
  • Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu analiz i raportowaniu (mile widziane w obszarze Contact Center)
  • Stawiasz na dużą samodzielność w pracy i potrafisz się odnaleźć w dynamicznym środowisku
  • Świetnie wychodzi Ci planowanie i koordynowanie współpracy z kilkoma obszarami
  • Jesteś osobą kreatywną i potrafisz podejść niestandardowo do rozwiązywania problemów
  • Cechuje Cię wysoka orientacja biznesowa oraz identyfikujesz się ze strategią i wartościami GK KRUK

A ponadto:

  • Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji (praca w środowisku międzynarodowym)
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość założeń pracy w strukturze SCRUM

CO ZYSKASZ DOŁĄCZAJĄC DO NAS:

Rozwój zawodowy:

  • Możliwość współtworzenia standardu pracy na nowym stanowisku w firmie
  • Duża samodzielność w działaniach o różnorodnym charakterze
  • Możliwość rozwoju w lokalnych i międzynarodowych strukturach Grupy KRUK
  • Szkolenia wdrożeniowe oraz rozwijające kompetencje (wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia i konferencje)

Stabilność zatrudnienia:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która jest liderem rynku zarządzania wierzytelnościami
  • Pracę w systemie jednozmianowym

Benefity:

  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Bezpłatną, prywatną opiekę medyczną Luxmed
  • Atrakcyjne cenowo ubezpieczenie na życie dla pracownika i jego rodziny
  • Bezpłatny dostęp do platformy językowej z kursem języka angielskiego na różnych poziomach
 

Ogłoszenie archiwalne