Ta oferta pracy jest nieaktualna od 73 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Dużych Przedsiębiorstw Międzynarodowych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-08-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    SPECJALISTA DS. OBSŁUGI DUŻYCH PRZEDSIĘBIORSTW MIĘDZYNARODOWYCH - UMOWA NA ZASTĘPSTWO
    Warszawa
    Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym, oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. 

    W Banku BGŻ BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.
    Masz jak w banku:
    • Bieżący kontakt z klientem strategicznym Banku – w sprawach związanych z obsługą posprzedażową.
    • Współpraca z Dyrektorami ds. Klientów Strategicznych (GRM) oraz Dyrektorem Zarządzającym Pionem.
    • Uczestnictwo w spotkaniach z klientami z segmentu strategicznych przedsiębiorstw.
    • Współpraca z Centrami Bankowości Korporacyjnej w zakresie klientów z segmentu strategicznych przedsiębiorstw (w tym follow-up potencjalnych transakcji).
    • Przygotowanie prezentacji, ofert i raportów na potrzeby Zespołu.
    • Współuczestnictwo w organizacji wydarzeń marketingowych.
    • Kontakt się z International Desks w Grupie BNP Paribas w celu wsparcia rozwoju nowych relacji.
    • Odpowiedzialność za jakość danych w CRM (kontakty, dane teleadresowe, raporty spotkań, pipeline etc.).
    • Uczestnictwo w przygotowaniu aplikacji kredytowych, przeglądów rocznych i business case oraz procesie akceptacji zagranicznych linii kredytowych.
    • Przygotowanie komunikacji o transakcjach segmentu dużych przedsiębiorstw oraz dzielenie się dobrymi praktykami z innymi zespołami.
    Twój kapitał:
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny.
    • 3 lata doświadczenia w instytucjach finansowych (kontakt z klientami z krajowych i międzynarodowych grup kapitałowych).
    • Rozumienie procesów i produktów bankowych od strony biznesowej.
    • Doświadczenie w obsłudze baz CRM.
    • Bardzo dobra znajomość organizacji banku oraz jego procesów.
    • Umiejętność agregowania i analizy danych biznesowych.
    • Rozumienie aspektu ryzyka w transakcjach.
    • Bardzo dobra znajomość programów MS Office.
    • Umiejętność współpracy w zespole.
    • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, doskonała organizacja czasu pracy, wielozadaniowość.
    • Wysoka kultura osobista.
    Gwarantujemy:
    • Przejrzystą komunikację oczekiwań i kulturę informacji zwrotnej.
    • Jeden z najatrakcyjniejszych systemów premiowych na rynku bankowym z jasno określonymi zasadami.
    • Umowę o pracę na zastępstwo (ok. 12 miesięcy).
    • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w Banku o międzynarodowym zasięgu.
    • Okazję do wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowaniu jego przewagi konkurencyjnej.
    • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dodatkowy dzień urlopu, 2 dni na wolontariat, opieka medyczna Luxmed oraz refundacja kosztów leczenia u własnego lekarza, dofinansowanie wypoczynku dla pracowników i ich dzieci, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, i inne).
    aplikuj