Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Firm

  • Sosnowiec, śląskie
  • Specjalista
  • 15.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    .

    SPECJALISTA DS. OBSŁUGI FIRM

    Od początku 2018 roku budujemy zespół Centralnej Obsługi Klienta w Sosnowcu. Co miesiąc do zespołu dołączają nowi pracownicy, którzy po szkoleniach wdrożeniowych dbają o sprawne włączenie do centralnej obsługi kolejnych oddziałów Steny Recycling w całej Polsce. Wspólnie tworzymy wartość.

     

    TWOJE ZADANIA:
    • Dbanie o wysoki poziom współpracy oraz rozwijanie partnerskich relacji z Klientami biznesowymi (telefonicznie i mailowo)
    • Aktywne wsparcie zespołu sprzedaży oraz transportu poprzez rozwiązywanie spraw operacyjnych i logistycznych
    • Prowadzenie administracji i analiz sprzedaży
    • Monitorowanie rozliczeń finansowych w ścisłej współpracy z zespołem księgowości 

     

     

    NASZE OCZEKIWANIA:

    • Lubisz pracę zespołową i telefoniczny kontakt z Klientem
    • Jesteś nastawiona/y na rozwiązywanie problemów
    • Pro aktywność, odpowiedzialność, komunikatywność i optymizm to Twoje cechy szczególne
    • Masz już doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i jesteś gotowa/y do pracy w trybie zmianowym (7-15 i 11-19 )oraz w jedną sobotę w miesiącu
    • Dobrze znasz pakiet MS Office oraz język angielski

    MAMY DLA CIEBIE:

    • stabilne zatrudnienie, umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie i miesięczne nagrody
    • udział w nowym projekcie oraz szansę na wprowadzenie w życie swoich pomysłów
     
    • ubezpieczenie medyczne, na życie, kartę sportową - na preferencyjnych warunkach
    • ciekawe szkolenia i warsztaty np. dotyczące odpadów i recyclingu
     
    • pracę w skandynawskiej firmie działającej w duchu zrównoważonego rozwoju
    • pracę z managerem, który słucha, docenia oraz zaraża pozytywną energią
     
     
    It starts here