Specjalista ds. obsługi infolinii (branża kosmetyczna)

Voice Contact Center Sp. z o.o.O firmie

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Żeligowskiego 3/5

Łódź

top

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 3 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie, a dokładniej 700 wyjątkowych osób na pokładzie, które codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

 

Chcesz dołączyć do naszego zespołu w Łodzi i wspierać klientów jednej z największych w Polsce firm z branży kosmetycznej?

 

Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż poszukujemy obecnie wyjątkowych osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi infolinii (branża kosmetyczna)

Zakres obowiązków: 

  • pomocne i przyjazne odpowiadanie na kontakty telefoniczne i mailowe od klientów
  • udzielanie informacji na temat produktów
  • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych

Nasza oferta: 

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia + Zus
  • stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa 14,55 zł na rękę)*
  • stawka godzinowa dla studentów 17,00 brutto
  • profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe w ramach godzin pracy
  • realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
  • praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
  • bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
  • atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe: MULTISPORT, ubezpieczenie zdrowotne, ciekawe konkursy z atrakcyjnymi nagrodami- w tym wyjazd zagraniczny,
  • elastyczny grafik
  • słodkie poniedziałkiJ

 


Nasze oczekiwania:
 

  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • kreatywność oraz entuzjazm w działaniu
  • nastawienie na realizację celów
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • wykształcenie min. średnie
  • mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta, ale niekonieczne

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych. 

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 3 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie, a dokładniej 700 wyjątkowych osób na pokładzie, które codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

 

Chcesz dołączyć do naszego zespołu w Łodzi i wspierać klientów jednej z największych w Polsce firm z branży kosmetycznej?

 

Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż poszukujemy obecnie wyjątkowych osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi infolinii (branża kosmetyczna)

Zakres obowiązków: 

  • pomocne i przyjazne odpowiadanie na kontakty telefoniczne i mailowe od klientów
  • udzielanie informacji na temat produktów
  • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych

Nasza oferta: 

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia + Zus
  • stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa 14,55 zł na rękę)*
  • stawka godzinowa dla studentów 17,00 brutto
  • profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe w ramach godzin pracy
  • realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
  • praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
  • bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
  • atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe: MULTISPORT, ubezpieczenie zdrowotne, ciekawe konkursy z atrakcyjnymi nagrodami- w tym wyjazd zagraniczny,
  • elastyczny grafik
  • słodkie poniedziałkiJ

 


Nasze oczekiwania:
 

  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • kreatywność oraz entuzjazm w działaniu
  • nastawienie na realizację celów
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • wykształcenie min. średnie
  • mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta, ale niekonieczne

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych. 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy