Specjalista ds. Obsługi Kanałów Elektronicznych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 12.06.2019
  • Ważna jeszcze 17 dni (do 12.07.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Specjalista ds. Obsługi Kanałów Elektronicznych
    Warszawa

    Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
    kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. 

    W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.

    Masz jak w banku:

    • Telefoniczną obsługę Klientów korzystających z usług bankowości elektronicznej w zakresie:

    - udzielania technicznej i merytorycznej pomocy,

    - bieżącego wsparcia w zakresie odblokowywania oraz aktywacji użytkowników,

    - wspierania procesu logowania i instalacji oprogramowania do obsługi urządzeń kryptograficznych,

    - reagowania na zgłaszane nieprawidłowości w działaniu systemów,

    - udzielania informacji na temat funkcjonalności oferowanych systemów.

    • Wsparcie użytkowników bankowości elektronicznej w zakresie importu i eksportu danych z płatnościami, wyciągami i kontrahentami.
    • Analizę plików płatności i wyciągów importowanych do systemów księgowych klientów.
    • Rejestrację i monitoring spraw i reklamacji zgłaszanych przez użytkowników bankowości elektronicznej.
    • Obsługę korespondencji z klientami w zakresie bankowości elektronicznej lub ich dystrybucja do właściwych jednostek.
    • Udział w opracowywaniu rozwiązań i materiałów usprawniających obsługę klientów.

    Twój kapitał: 

    • wykształcenie wyższe;
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
    • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu informatyki;
    • wysokie zdolności komunikacyjne;
    • umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem;
    • umiejętność pracy w zespole i współpracy innymi jednostkami;
    • otwartość na zmiany;
    • znajomość popularnych systemów księgowych, struktur plików płatności Elixir, XML i komunikatów SWIFT (np. MT940, MT101) będzie dodatkowym atutem.

    Gwarantujemy:

    • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; 
    • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
    • realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
    • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.
    aplikuj