Pracodawca przyjmuje aplikacje na tę ofertę poza systemem Pracuj.pl

Więcej informacji znajdziesz w treści oferty

MediaMarkt

Specjalista ds. obsługi klienta (1/2 etatu)

MediaMarktO firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 9 dni
    2 Luty 2020
  • Część etatu
  • Specjalista
Dlaczego pracuję w MediaMarkt? Dostałam taką szansę i postanowiłam ją wykorzystać. Doceniam możliwości, jakie daje firma w zdobywaniu nowej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji w obszarze budowania doświadczeń Klientów. Chcesz podobnie?
Otwieramy rekrutację
na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (1/2 etatu)
Miejsce pracy: CH Port Łódź

Czym będziesz się zajmować?

  • Bieżącym kontaktem z klientami odwiedzającymi market, jak i zamawiającymi przez Internet
  • Obsługą kasy fiskalnej
  • Przyjmowaniem reklamacji i zwrotów
  • Przygotowywaniem sprzętu do wysyłki kurierskiej i przyjmowaniem naprawionego sprzętu
  • Pomocą w kontaktach z producentami i ich serwisem

Czego się nauczysz?

  • Asertywności i proaktywnej postawy
  • Współpracy z innymi aby osiągać wspólne cele
  • Zostaniesz specjalistą w zakresie customer experience

Jakie mamy wymagania? 

  • Stalowe nerwy
     
  • Otwartość i komunikatywność
     
  • Chęć niesienia pomocy
     

Dodatki:

  • Premia
    za wyniki
  • Prywatna
    opieka medyczna
  • Karta
    sportowa/żywieniowa
  • Testowanie
    gadżetów
  • Ubezpieczenie
    grupowe
  • Dodatki świąteczne
    i okolicznościowe
Zobacz, jak wygląda typowy dzień Specjalisty ds. Obsługi Klienta
w markecie MediaMarkt na stronie www.praca.mediamarkt.pl
 
Dlaczego pracuję w MediaMarkt? Dostałam taką szansę i postanowiłam ją wykorzystać. Doceniam możliwości, jakie daje firma w zdobywaniu nowej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji w obszarze budowania doświadczeń Klientów. Chcesz podobnie?
Specjalista ds. obsługi klienta (1/2 etatu)

Czym będziesz się zajmować?

  • Bieżącym kontaktem z klientami odwiedzającymi market, jak i zamawiającymi przez Internet
  • Obsługą kasy fiskalnej
  • Przyjmowaniem reklamacji i zwrotów
  • Przygotowywaniem sprzętu do wysyłki kurierskiej i przyjmowaniem naprawionego sprzętu
  • Pomocą w kontaktach z producentami i ich serwisem

Czego się nauczysz?

  • Asertywności i proaktywnej postawy
  • Współpracy z innymi aby osiągać wspólne cele
  • Zostaniesz specjalistą w zakresie customer experience

Jakie mamy wymagania? 

  • Stalowe nerwy
     
  • Otwartość i komunikatywność
     
  • Chęć niesienia pomocy
     

Dodatki:

  • Premia
    za wyniki
  • Prywatna
    opieka medyczna
  • Karta
    sportowa/żywieniowa
  • Testowanie
    gadżetów
  • Ubezpieczenie
    grupowe
  • Dodatki świąteczne
    i okolicznościowe
Zobacz, jak wygląda typowy dzień Specjalisty ds. Obsługi Klienta
w markecie MediaMarkt na stronie www.praca.mediamarkt.pl
 


Administratorem danych jest Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i następuje na podstawie zgody umieszczonej poniżej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięci ich przez Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o..

Miejsce pracy: CH Port Łódź

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca przyjmuje aplikacje na tę ofertę poza systemem Pracuj.pl

Więcej informacji znajdziesz w treści oferty