Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. obsługi klienta B2B online

TOPSEARCH Sp. z o.o.O firmie

  • Wojciechowska 7J, Lublin
    Lublin, lubelskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

TOPSEARCH Sp. z o.o.

Wojciechowska 7J

Lublin

Twój zakres obowiązków

  • obsługa klientów biznesowych i partnerów firmy w kanałach email, telefon, wideokonferencje,

  • codzienna, ścisła współpraca z wewnętrznymi działami firmy,

  • utrzymywanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami, badanie ich potrzeb i monitorowanie satysfakcji,

  • koordynacja realizacji usług i raportowanie wyników dla wybranych klientów,

  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,

  • współudział w tworzeniu nowych narzędzi i rozwiązań wspomagających pracę,

  • zdobycie przynajmniej podstawowej wiedzy z zakresu realizacji kampanii reklamowych,

  • osoba zatrudniona na niniejszym stanowisku nie zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów.

Nasze wymagania

  • zainteresowanie marketingiem, reklamą, mediami społecznościowymi,

  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji,

  • dobra organizacja czasu i pracy, pilnowanie terminów,

  • umiejętność klarownego i precyzyjnego przekazywania informacji,

  • dokładność oraz zwracanie uwagi na szczegóły,

  • wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowanie w powierzone projekty,

  • znajomość zasad ortografii i poprawnej polszczyzny,

  • umiejętność analogicznego myślenia i wyciąganie wniosków z danych liczbowych,

  • praktyczna znajomość Microsoft Excel, narzędzi Google i sprawna obsługa komputera,

  • umiejętność pracy pod presją czasu,

  • znajomość języka angielskiego przynajmniej w stopniu podstawowym.

Mile widziane

  • doświadczenie w zakresie obsługi klientów, pracy z ludźmi i reklamy internetowej,

  • udział w zarządzaniu projektami,

  • podstawy HTML, tworzenia stron, obróbki grafiki.

To oferujemy

  • pracę w nowotworzonym dziale Customer Service,

  • uporządkowaną pracę z jasnym zakresem odpowiedzialności, procedur i mierzalnych rezultatów,

  • stabilne zatrudnienie w dowolnej formie (umowa o pracę, umowa zlecenia lub B2B),

  • współpracę z doświadczonym i zgranym zespołem,

  • możliwość zdobycia wiedzy w najszybciej rozwijającym się segmencie rynku w Polsce,

  • szkolenia z zakresu oferowanych usług,

  • uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych,

  • możliwość wdrażania własnych pomysłów,

  • dobrą atmosferę pracy i życzliwość współpracowników.

TOPSEARCH Sp. z o.o.

TopSearch to niewielka, ale doświadczona agencja marketingu internetowego skupiona na obszarze reklamy w wyszukiwarkach (Google Ads). Prowadzimy działania poprawiające widoczność firm w Internecie z naciskiem na realizacje celów sprzedażowych (transakcje w sklepach internetowych, pozyskiwanie danych kontaktowych w branżach B2B oraz B2C).

Przewiń do profilu firmy

Praca w okresie pandemii:

Docelowo praca stacjonarna na pełny etat w biurze w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej (poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00). Obecnie (ze względu na pandemię) pracujemy zdalnie, ale jest możliwość korzystania z biura.