Specjalista ds. Obsługi Klienta B2B

Michael Page

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Rekrutujemy dla

Naszym Klienem jest amerykańska międzynarodowa firma produkcyjna, oferująca szeroki wachlarz produktów konsumenckich. W związku ze stabilnym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty/stki ds. Obsługi Klienta B2B.

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa dedykowanej puli klientów biznesowych

  • Przyjmowanie, weryfikacja i wprowadzenie zamówień do systemu SAP

  • Koordynowanie przebiegu realizacji zamówienia i informowanie klienta o aktualnym statusie jego realizacji

  • Ścisła współpraca z działami Supply&Demand Planning

  • Reagowanie na problemy związane z przewoźnikami

  • Wystawianie faktur i faktur korygujących

Wymagania pracodawcy

  • Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na systemie SAP

  • Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym

  • Wymagana znajomość języka polskiego na poziomie ojczystym lub zaawansowanym

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne

Pracodawca oferuje

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)

  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • dodatkowe świadczenia socjalne