Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

ROHLIG SUUS Logistics S.A O firmie

  • Białystok

    Białystok, podlaskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Kontakt z Klientem i jego Odbiorcami poczynając od wsparcia na etapie składania zleceń poprzez bieżące informowanie o statusie przesyłki i rozwiązywanie wszystkich kwestii operacyjnych dotyczących współpracy

  • Bieżący monitoring realizacji dostaw

  • Raportowanie jakościowych parametrów współpracy

  • Współpraca z innymi działami i oddziałami wewnątrz firmy, w celu kompleksowej obsługi Klienta

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego – mile widziane

  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem

  • Znajomość branży logistycznej oraz łańcucha dostaw - mile widziana

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - mile widziana

  • Wysoka kultura osobista

  • Asertywność, sumienność i dokładność

  • Bardzo dobra organizacja pracy

  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją czasu

  • Znajomość Pakietu MS Office – w szczególności Excel

  • Podzielność uwagi i umiejętność nadawania zadaniom priorytetów

To oferujemy

  • Koleżeńska, partnerska atmosfera w pracy

  • Opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa

  • Umowa o pracę

  • Szeroka baza szkoleń rozwojowych

  • Dofinansowanie do wypoczynku i do nauki języka angielskiego

  • Realne perspektywy awansu np. poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych

  • Możliwość dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia do pracy znajomych

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

  • rozwój

ROHLIG SUUS Logistics S.A

Od 30 lat dostarczamy naszym klientom efektywne rozwiązania

w zakresie zarządzania logistyką i globalnymi łańcuchami dostaw.

Zatrudniamy ponad 1700 pracowników w 30 oddziałach w Polsce i Europie.

Nasze wartości to innowacyjność, partnerstwo i ciągłe doskonalenie się.

Przewiń do profilu firmy