Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. obsługi klienta

White Drive Motors and Steering sp. z o.o.

White Drive Motors and Steering sp. z o.o.

Logistyczna 1

Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)

Twój zakres obowiązków

  • utrzymywanie relacji z klientami White Drive Motors and Steering Sp. z o.o. poprzez bezpośredni kontakt

  • przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie ich do dalszej realizacji

  • odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, statusu zamówień oraz wyjaśnianie innych kwestii zgłaszanych przez klientów

  • ścisła współpraca z zespołami wspierającymi obsługę klienta (w szczególności pozostałe zespoły sprzedażowe, logistyka, magazyn, księgowość)

  • przygotowywanie analiz dotyczących wielkości zamówień klientów oraz trendów produktowych

  • weryfikacja stanów magazynowych wyrobów gotowych w celu prognozowania dostępności produktów względem zamówień od klientów

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)

  • znajomość innego języka obcego (mile widziany niemiecki, włoski lub francuski)

  • doświadczenie w pracy z systemem SAP

  • min. roczne doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta

  • wysokie kompetencje interpersonalne oraz organizacyjne – umiejętność prowadzenia rozmów z klientami oraz rozwiązywania zgłaszanych przez klientów tematów, doskonała organizacja pracy własnej

  • umiejętności analityczne, a także planowania i ustalania priorytetów

  • znajomość narzędzi pakietu MS Office

Mile widziane

  • znajomość systemów wspierających sprzedaż (Salesforce.com lub inne systemy CRM)

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)

  • coroczne podwyżki wynagrodzeń, premię roczną

  • elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy w przedziale czasowym: 6:00-10:00, zakończenie w przedziale czasowym 14:00-18:00)

  • bezpłatną prywatną opiekę medyczną (szeroki pakiet usług Luxmed obejmujący m.in. usługi rehabilitacyjne) z możliwością rozszerzenia pakietu na członków rodziny

  • dodatkowy indywidualny program emerytalny finansowany w 100% przez pracodawcę

  • dofinansowanie do karty Multisport (karta Multisport Plus dla pracownika z nielimitowanymi wejściami do obiektów sportowych) oraz możliwość rozszerzenia pakietu na członków rodziny

  • ubezpieczenie na życie opłacane w całości przez pracodawcę

  • dofinansowanie do obiadów w firmowej kantynie

  • dofinansowanie do wypoczynku „wczasy pod gruszą”, bonus świąteczny

  • bezpłatny transport do biura z terenu Wrocławia

  • bezpłatny i zamknięty parking dla samochodów na terenie zakładu

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • program emerytalny

  • preferencyjne pożyczki

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa telefoniczna

2

Spotkanie online z liderem zespołu

3

Spotkanie online z dyrektorem sprzedaży

4

Informacja zwrotna

White Drive Motors and Steering sp. z o.o.

W związku z projektem przeniesienia fabryki White z Niemiec do Polski poszukujemy dwóch specjalistów, którzy dołączą do zespołu obsługi klienta w naszym biurze w Bielanach Wrocławskich. Szukamy osób, które zadbają o naszych klientów i będą udzielać odpowiedzi na wszystkie pytania. W codziennej pracy używany jest język angielski, ale mile widziany jest każdy inny język, ponieważ mamy klientów na całym świecie.

Jeśli masz doświadczenie w pracy z ludźmi, chcesz w codziennej pracy wykorzystywać znane Ci języki-aplikuj, zaprosimy Cię na rozmowę i opowiemy Ci jak się u nas pracuje.

Przewiń do profilu firmy