Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

NasterO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Naster

Komorowicka 110

Bielsko-Biała

Firma Naster działa z sukcesami od roku 2001r i jest liderem sprzedaży energii i gazu w Polsce. Wieloletnie doświadczenie daje nam lepsze spojrzenie na potrzeby klienta i wymagania dynamicznie rozwijającego się rynku odnawialnych źródeł energii. W związku z naszym intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko.

Specjalista ds. obsługi klienta

Zadania na tym stanowisku:

  • Zarządzanie przepływem dokumentacji pomiędzy Klientem Fotowoltaicznym, działem sprzedaży oraz działem techniczny,
  • Weryfikacja umów Klienta zgodnie ze standardami organizacyjnymi,
  • Weryfikacja dodatkowej dokumentacji związanej z projektami OZE pozostałych kluczowych dokumentów przygotowywanych w ramach projektu,
  • Wypełnianie oraz zgłaszanie dokumentacji do Operatorów Systemów Dystrybucyjnych (OSD).
  • Wypełnianie oraz zgłaszanie wniosków o dofinasowanie systemów fotowoltaicznych w programie Mój Prąd
  • Monitorowanie wpływów finansowych
  • Obsługa posprzedażowa Klientów Fotowoltaicznych zgodnie z najwyższymi standardami jakości obowiązującymi u Pracodawcy,
  • Telefoniczny kontakt z Klientami wnioskującymi o produkty kredytowe,
  • Współpraca z instytucjami finansowymi w obszarze pozyskiwania kredytów i leasingów,
  • Bezwzględne przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów oraz procedur wewnętrznych,
  • Dbaniem o dobry kontakt, z Klientem,
  • Pełne prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży i obsługi Klientów.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe),
  • Mile widziana znajomość podstaw bankowości /produktów bankowych,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w działach obsługi klienta,
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów (mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta),
  • Dokładność i skrupulatność,
  • Umiejętność pracy w grupie,
  • Systematyczność, odpowiedzialność, odporności na stres,
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
  • Znajomość MS Office,

Co możemy zaoferować:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę,
  • Praca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Szkolenia wdrażające i rozwijające,
  • Narzędzia pracy,
  • Praca w zgranym i przyjaznym zespole.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Administratorem danych osobowych jest:
Naster Maciej Sieracki, ul. Komorowicka 110, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471941443
Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:
Naster Maciej Sieracki, ul. Komorowicka 110, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471941443
zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Naster jest najdynamiczniej rozwijającym się Autoryzowanym Agentem PGE Obrót S.A. największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy