Ta oferta pracy jest nieaktualna od 162 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

  • Mierzyn k. Szczecina, zachodniopomorskie
  • Specjalista
  • 10.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

    DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.

    Stabilna umowa, świetne warunki do rozwoju kariery zawodowej i przyjazna atmosfera.

    To podstawa. Ale to nie wszystko – oferujemy dużo więcej.

    Prywatna opieka medyczna

    Domki letniskowe w Danii

    Bezpłatne autobusy

    Bilety do kina

    Imprezy firmowe

    Parking samochodowy i rowerowy

    Stołówka firmowa

    Karta sportowa i siłownia

    Poszukujemy Specjalisty ds. obsługi partnera biznesowego - osoby o dojrzałym podejściu biznesowym, która wesprze koordynację zamówień i serwisu sprzętu do diagnostyki słuchu, poprzez budowanie dojrzałych relacji z dedykowanymi klientami biznesowymi na całym świecie!

    Chcielibyśmy zapewnić, iż Twoje zadania nie obejmują docelowo sprzedaży produktów. Nasza oferta nie wiąże się również z pracą typową dla call centre.

    Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy?

    • opiekę medyczną Medicover
    • dofinansowanie do karty sportowej
    • siłownię wewnątrz firmy
    • program dofinansowania do nauki języków obcych
    • darmowe napoje  oraz owoce w pracy
    • imprezy integracyjne
    • coroczny piknik rodzinny przy muzyce gwiazdy polskiej estrady
    • darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami
    • możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą
    • pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach

    Jakie zadania na Ciebie czekają ?

    Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego będziesz odpowiedzialny za:

    • obsługę zamówień sprzedażowych oraz serwisowych;
    • kontakt z zagranicznymi oddziałami sprzedaży bezpośredniej;
    • wspieranie klientów, dzięki szerokiej wiedzy na temat produktów i ich możliwych konfiguracji;
    • potwierdzanie i aktualizację statusów zamówień;
    • przygotowywanie dokumentów do wysyłki oraz fakturowanie;
    • analizę i raportowanie wskaźników dystrybucji;
    • współpracę z działami jakości, produkcji, serwisu, planowania, zakupów i dystrybucji, a także z zagranicznymi oddziałami firmy.

    Jakich kompetencji poszukujemy ?

    • umiejętności nawiązywania relacji z klientami oraz obsługi klienta na najwyższym poziomie
    • otwartości oraz komunikatywności
    • znajomości języków angielskiego oraz francuskiego na poziomie min. B2
    • mile widziane będą studia wyższe na kierunku logistyki lub ekonomii
    • doświadczenia w obsłudze klienta, logistyki lub spedycji w firmie produkcyjnej
    • dobra znajomość systemów MRP/ERP (pracujemy w Microsoft Dynamics Navision)

    Jeśli szukasz dynamicznego środowiska pracy, lubisz się uczyć i rozwijać, a także nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych – to idealne stanowisko, nie zwlekaj i aplikuj!

    Dowiedz się więcej – kliknij na „Aplikuj teraz”


    Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

    Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.