Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Geberit Sp. z o. o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
 
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Geberit Sp. z o. o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
 
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]
 
Pełną informację odnośnie przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
Geberit Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Geberit Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Geberit Sp. z o.o.

Postępu 1

Warszawa

Grupa Geberit jest europejskim liderem w branży produktów sanitarnych. Działa globalnie jako zintegrowana grupa posiadająca silną pozycję na lokalnych rynkach europejskich. Marka Geberit to przede wszystkim innowacyjność, trwałość i szeroko pojęta ekologia procesu produkcji. Geberit oferuje szeroki zakres produktów w branży technologii sanitarnej oraz wyposażenia łazienek. Grupa Geberit ma swoją siedzibę w Szwajcarii i zatrudnia ponad 12,000 pracowników w ponad 40 krajach.

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Warszawa

W GEBERIT BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:

  • kompleksową obsługę klientów firmy w zakresie realizacji zamówień, wprowadzanie zamówień do SAP, kontrola dostaw oraz przygotowanie dokumentacji

  • obsługę reklamacji w ramach realizowanych zamówień i dostaw oraz prowadzenie stosownej dokumentacji

  • kontakt z klientami w ramach powyższych zadań.

Grupa Geberit jest europejskim liderem w branży produktów sanitarnych. Działa globalnie jako zintegrowana grupa posiadająca silną pozycję na lokalnych rynkach europejskich. Marka Geberit to przede wszystkim innowacyjność, trwałość i szeroko pojęta ekologia procesu produkcji. Geberit oferuje szeroki zakres produktów w branży technologii sanitarnej oraz wyposażenia łazienek. Grupa Geberit ma swoją siedzibę w Szwajcarii i zatrudnia ponad 12,000 pracowników w ponad 40 krajach.

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

W GEBERIT BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:

  • kompleksową obsługę klientów firmy w zakresie realizacji zamówień, wprowadzanie zamówień do SAP, kontrola dostaw oraz przygotowanie dokumentacji

  • obsługę reklamacji w ramach realizowanych zamówień i dostaw oraz prowadzenie stosownej dokumentacji

  • kontakt z klientami w ramach powyższych zadań.

NASZE WYMAGANIA:

  • mile widziane wykształcenie wyższe
  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • mile widziana znajomość system SAP w module sprzedażowym
  • dobra znajomość obsługi MS Office, przede wszystkim znajomość aplikacji Excel
  • znajomość zagadnień związanych z obsługą klienta oraz wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • precyzja, sumienność, skrupulatność, uwaga dla szczegółu to szczególnie cenne dla nas cechy charakteru.

OFERUJEMY:

  • pracę w zgranym zespole oraz komfortowe i przyjazne otoczenie
  • atrakcyjny pakiet benefitów zawierający m.in.: ubezpieczenia, opiekę medyczną, dofinansowanie do wypoczynku, kartę MultiSport, dofinansowanie do posiłków w biurze, rabaty na produkty marek Geberit i Koło oraz wiele innych.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie klikając w przycisk:

www.geberit.pl

 

Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i nie zwracamy nadesłanych dokumentów

Ogłoszenie archiwalne