Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego z jęz. niemieckim

TPG KATOWICE Sp. z o.o.

umowa o pracę
5 2007 000 brutto / mies.
umowa zlecenie
35 brutto / godz.
  • Chorzowska 146, Katowice
    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

TPG KATOWICE Sp. z o.o.

Chorzowska 146

Katowice

Twój zakres obowiązków

  • rozmawianie, pisanie, chat`owanie z klientami biznesowymi platformy

  • nie lubisz rozmawiać a wolisz pisać? Żaden problem, taką opcję też dla Ciebie mamy :)

  • będziesz współpracował z klientami biznesowymi platformy (pomoc w obsłudze konta, edycja ogłoszeń, sprawdzanie stanu magazynowego, płatności, problemy techniczne itd.)

  • użytkownicy zwracają się do Ciebie z pytaniami – Ty na te pytania udzielasz odpowiedzi. Nie potrzebujesz wykształcenia czy doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy!

Podział czasu pracy
25%

Obsługa telefoniczna (połączenia przychodzące)

45%

Obsługa emaili oraz czatów od klientów biznesowych

15%

Wprowadzanie danych i reaserch informacji

15%

Przerwy, szkolenia wewnętrzne oraz coachingi

Nasze wymagania

  • biegła znajomość języka niemieckiego - pamiętaj, że wspieramy działanie e-commerce na rynkach niemieckojęzycznych!

  • jeśli dodatkowo posługujesz się językiem angielskim – WOW, na pewno to docenimy!

  • stawiamy na elastyczność, zaangażowanie i pasję w pracy!

  • plusem będą rozwinięte umiejętności komunikacyjne

  • stacjonarne odbycie 5-tygodniowego szkolenia wstępnego w naszym biurze w Katowicach

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy oraz pakiet benefitów

  • Dodatkowo płatne weekendy

  • Stabilne zatrudnienie, na które COVID nie ma wpływu

  • Realną możliwość awansu i rozwoju kariery (ponad 150 awansów wewnętrznych w 2020 roku)

  • Możliwość udziału w ponad 40 rodzajach szkoleń oraz dostęp do platformy e-learningowej

  • Mentoring

  • Treningi umiejętności miękkich

  • Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie, której kultura organizacyjna opiera się na tolerancji i różnorodności (zatrudniamy obywateli z ponad 55 państw)

  • Happy hours: Pizza days, owocowe środy, eventy firmowe i pyszna kawa

  • Szkolenia wewnątrzfirmowe

  • Wymiana wiedzy technicznej w firmie

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • możliwość pracy zdalnej na czas pandemii

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa telefoniczna. Opowiemy Ci więcej o pracy w TP!

2

Porozmawiajmy po niemiecku - weryfikacja znajomości języka.

3

Weź udział w wideorozmowie z Rekruterem.

4

Rozpocznij przygodę z Teleperformance!

TPG KATOWICE Sp. z o.o.

Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie.

Przewiń do profilu firmy

O projekcie

Będziesz pracował dla naszego klienta - globalnego lider e-commerce, który w 2020 roku odnotował w swoim e-sklepie wzrost sprzedaży o 39,1%!

Obecnie nasz zespół niemieckojęzyczny, dedykowany wsparciu klientów e-commerce liczy ok. 100 osób i sukcesywnie się powiększa.

Dołącz do naszego zespołu już dziś!

Czas w którym będziesz wykonywać swoje zadania:

  • pracujemy w systemie zmianowym między 6:00 a 22:00

  • oczekujemy dyspozycyjności minimum 120 godzin w miesiącu

  • pamiętaj o extra bonusach za pracę w weekendy! :)

Żeby dołączyć do naszego zespołu nie musisz posiadać:

wykształcenia kierunkowego- wszystkiego Cię nauczymy, nie musisz się martwić

doświadczenia - ponieważ właśnie u nas możesz je zdobyć

certyfikatów językowych - czasami się nie doceniasz i umiesz więcej niż myślisz, a to może nam wystarczyć :)