Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Call Center)

Bank Ochrony Środowiska S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • Praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • dbanie o satysfakcję klientów i budowanie pozytywnej relacji

  • obsługiwanie klientów (indywidualnych i firmowych) w ramach połączeń przychodzących

  • wspieranie klientów w zakresie obsługi bankowości internetowej i kart płatniczych

  • przyjmowanie i realizowanie dyspozycji klientów

  • obsługiwanie korespondencji elektronicznej

  • obsługiwanie kampanii informacyjnych i serwisowych w ramach połączeń wychodzących

  • badanie satysfakcji klientów

Nasze wymagania

  • czerpanie przyjemności z rozmowy i pomocy Klientowi

  • umiejętność logicznego i płynnego konstruowania wypowiedzi nawet pod presją stresu

  • zaangażowanie i postawa prokliencka

  • umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pakietu MS Office

  • znajomość i umiejętność stosowania zasad prostego języka w mowie i piśmie

  • nastawienie na osiąganie celów i silne zorientowanie na wynik

  • gotowość do pracy w trybie zmianowym (pracujemy od poniedziałku do piątku od 07:45 do 21:00 a w soboty od 10:00 do 18:00) – wolne niedziele i święta

  • odporność na stres

  • umiejętność szybkiego uczenia się w tym również umiejętności samokształcenia

  • odpowiedzialności za powierzone zadania

Mile widziane

  • pozytywne nastawienie do ludzi i świata

  • znajomość obsługi systemu DEF3000

  • silna osobowość nastawiona na ludzi i działanie

  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze produktów bankowych lub finansowych

  • doświadczenie w obsłudze korespondencji elektronicznej

To oferujemy

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się strukturze polskiego Banku

  • umowę o pracę (cały etat)

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy

  • pracę w młodym duchem i zawsze uśmiechniętym zespole

  • pakiet szkoleń adaptacyjnych

  • po okresie adaptacji możliwość pracy zdalnej

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dostęp do biblioteki e-booków i audiobooków

  • sekcje sportowe

  • projekty wolontariackie/ekologiczne

  • świadczenia świąteczne

  • trzy dni wolnego z tytułu wolontariatu

Bank zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, o których mowa w ogłoszeniu są niezbędne do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku. Dane, o których mowa powyżej są przetwarzane wyłącznie w celu wyboru najlepszego kandydata na oferowane stanowisko.