background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta Contact Center

SIGMACEM ANALYTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

  • Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

W ramach oferowanego stanowiska będziesz dbać o relację z Klientem indywidualnym, między innymi doradzając mu w wyborze produktów, dostarczając wskazówek związanych z funkcjonowaniem firmy oraz rozwiązując zgłaszane przez niego sprawy. Twoim głównym zadaniem będzie obsługa kanału telefonicznego. A jeśli okaże się, że masz chęci i umiejętności (np. z zakresu IT, pakietów graficznych Adobe/Affinity lub innych podobnych), to będziesz mógł/mogła dołączyć do naszych innych projektów, w których przenosimy góry :) Na początek współpracy przejdziesz szkolenie z systemów wykorzystywanych do obsługi kanałów Contact Center (np. infolinia, chat) pod okiem specjalistów procesowych i produktowych.

Nasze wymagania

  • Poszukujesz pracy w stabilnej firmie,
  • Jesteś komunikatywny/a i dobrze czujesz się w kontaktach z Klientem indywidualnym,
  • Lubisz pracę przy projektach dla dużych firm,
  • Chcesz się rozwijać i zdobywać nową wiedzę.

Cechy, których poszukujemy u kandydatów, to:

  • Komunikatywność/łatwość w nawiązywaniu kontaktu z drugą osobą,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność pracy w zespole i skupienie nad wspólnymi celami,
  • Sumienność w wykonywanych obowiązkach,
  • Umiejętność radzenia sobie z presją czasu,
  • Chęć podejmowania nowych wyzwań i samorozwoju.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. Obsługi Klienta Contact Center, Wrocław