Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki
Start
Szukaj
Strefa ofert
Konto
Menu
W ramach oferowanego stanowiska będziesz dbać o relację z Klientem indywidualnym, między innymi doradzając mu w wyborze produktów, dostarczając wskazówek związanych z funkcjonowaniem firmy oraz rozwiązując zgłaszane przez niego sprawy. Twoim głównym zadaniem będzie obsługa kanału telefonicznego. A jeśli okaże się, że masz chęci i umiejętności (np. z zakresu IT, pakietów graficznych Adobe/Affinity lub innych podobnych), to będziesz mógł/mogła dołączyć do naszych innych projektów, w których przenosimy góry :) Na początek współpracy przejdziesz szkolenie z systemów wykorzystywanych do obsługi kanałów Contact Center (np. infolinia, chat) pod okiem specjalistów procesowych i produktowych.
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Obsługi Klienta Contact Center, Wrocław