Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Customer Care Specialist

On Demand Sp.o.o. / Everli

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Znajdziesz rozwiązania dla każdego klienta! Zostaniesz poproszony o udzielenie wsparcia i pomocy klientom za pośrednictwem czatu, rozmów telefonicznych i poczty e-mail, przy użyciu aktualnych narzędzi (wewnętrznych i zewnętrznych, w tym Zendesk);

  • Będziesz realizować wewnętrzne procesy dotyczące spraw takich jak: wycofanie produktów, kontrola oszustw, generowanie kodów rabatowych, grupowanie biletów;

  • Będziesz zgłaszać wszelkie błędy związane z naszymi narzędziami lub aplikacjami;

  • Będziesz graczem zespołowym podczas organizowania zmian i zapewnianiu wsparcia środowiska 24/7;

Nasze wymagania

  • Uzyskałeś tytuł licencjata w dziedzinie nauk humanistycznych lub komunikacji;

  • Zdobyłeś doświadczenie na podobnych stanowiskach (do 1 roku) w firmach B2B lub B2C;

  • Biegle posługujesz się pakietem Office (w szczególności Excelem);

  • Jesteś dostępny do pracy na zmiany, nawet w weekendy, a czasem w święta;

  • Biegle posługujesz się językiem polskim i dobrze znasz angielski;

To oferujemy

  • Masz szansę zmienić życie milionów ludzi;

  • Możesz liczyć na utalentowanych i współpracujących ze sobą kolegów i koleżanki, którzy będą Cię wspierać i motywować;

  • Otrzymasz pakiet wynagrodzeń w wysokości od 45 tys. do 50 tys. brutto roczne (PLN), w zależności od Twojego doświadczenia;

  • Otrzymasz elastyczne warunki pracy i model pracy Smart working;

  • Otrzymasz 15% zniżki na zakupy spożywcze z Everli.com;

  • Otrzymasz karty MultiSport do różnych obiektów sportowych i rozrywkowych;

  • Możesz mieć swobodny strój :)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • performance bonuses

On Demand Sp.o.o. / Everli

Kim jesteśmy

Everli to wiodący europejski rynek zakupów spożywczych online i jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw typu scale-up. Naszą misją jest pomaganie ludziom w osiągnięciu spokoju poprzez uproszczenie zakupów spożywczych;

Wspierają nas światowej klasy inwestorzy, którzy pozyskali 100 mln USD w ramach Serii C w 2021 r. prowadzonej przez Verlinvest, przy udziale Luxor, DN Capital, C4 Ventures, Convivavilité Ventures, FITEC, 360 Capital Partners, Innogest i DIP;

W zeszłym roku liczba nowych klientów wzrosła czterokrotnie, ponieważ rozszerzyliśmy działalność na nowe rynki międzynarodowe i objęliśmy zasięgiem 70 miast. Osiągamy nasz rozwój poprzez kulturę współpracy, przejrzystość, opartą na danych i skoncentrowaną na naszej misji;

Nasz szybko rozwijający się i zróżnicowany międzynarodowy zespół (20 narodowości i więcej) posiada biura zlokalizowane we Włoszech (z siedzibą w Mediolanie i Weronie), Czechach, Francji i Polsce, a także możliwości pracy zdalnej w wielu innych krajach.

Przewiń do profilu firmy

Application process

  • Applications for this position must be submitted in English. Applications submitted in other languages will not be considered.

Stanowisko

Do naszego oddziału w Warszawie poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta gotowego do działania i zmotywowanego. Niezbędnym składnikiem bycia częścią tego zespołu jest ogromna empatia do klienta, aby wczuć się w potrzeby klientów i nadać im priorytet. Musisz także być solidnym graczem zespołowym z dobrymi umiejętnościami radzenia sobie ze stresem. Oczekujemy uwagi i spostrzegawczości w realizacji procesów oraz logicznego podejścia do rozwiązywania problemów.

Jest to praca na czas określony z pracą zmianową.