Specjalista ds. Obsługi Klienta - Customer Service Agent

Maersk Polska Sp. z o.o. (Maersk Line, Safmarine)O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Maersk Polska Sp. z o.o. (Maersk Line, Safmarine)

Maersk Line is the core liner shipping activity of the A.P. Moller – Maersk Group, and the leading container shipping company in the world. Maersk Polska is the representative of Maersk Line in Poland. After 20 years of presence on the Polish market, our vision is still the same - to offer unmatched reliability in container shipping and create opportunities in global commerce.

Maersk Polska due to its development in the polish market is currently looking for highly motivated, energetic and enthusiastic candidates for the following position:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maersk Line jest rdzeniem żeglugowych aktywność A.P. Moller - Maersk Group, wiodącej firmy transportu morskiego na świecie. Jesteśmy przedstawicielem Maersk Line w Polsce. Po 20 latach obecności na polskim rynku, nasza wizja jest wciąż taka sama - aby oferować niezrównaną niezawodność w obsłudze kontenerowej i rozwój globalnego handlu.

Maersk Polska ze względu na swój rozwój na rynku polskim obecnie poszukuje wysoce zmotywowanych, energicznych i entuzjastycznych kandydatów na następujące stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Customer Service Agent

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
  • Build strong and lasting relationships with customers and provide second-to-none customer service.
  • Take full responsibilities and end-to-end ownership of customer shipments and issues.
  • Engage in constructive problem resolution and provide solutions.
  • Act and communicate proactively and keep customers informed of any issues or changes in the booking.
  • Address root causes and seek continuous improvements – constantly look for ways to improve work processes.
  • Work independently and assist the team in realizing goals and standards – share knowledge and best practices.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Budowanie silnych i długotrwałych relacji z klientami poprzez wyjątkową obsługę
  • Przejęcie odpowiedzialności za wysyłki klienta i monitorowanie ich na całej trasie
  • Zaangażowanie i konstruktywne podejście do poszukiwania rozwiązań pojawiających się problemów
  • Proaktywna komunikacja z klientami dotycząca informowania o problemach lub zmianach w przesyłkach
  • Ciągłe poszukiwanie oraz uczestniczenie w usprawnianiu procesów
  • Umiejętne realizowanie zadań w sposób samodzielny oraz uczestniczenie w osiąganiu i realizowaniu celów przez cały zespół, dzielenie się wiedzą i praktycznymi rozwiązaniami

Superior communication and overall soft skills are keys to the position.
Focus on:
• Compassion (Care) • Organizational Agility • Interpersonal Savvy • Listening skills • Priority setting • Proactive approach to problem solving

Technical skills and knowledge:

  • Min. Bachelor degree
  • Previous experience in shipping/ logistics is an advantage
  • An excellent team player
  • Able to work under pressure
  • Well organised, efficient and effective
  • Strong interpersonal and communication skills
  • Fluent in Polish and English (written and oral)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kluczowe do uzyskania sukcesu na wskazanej pozycji są wyjątkowa i skuteczna komunikacja oraz miękkie umiejętności.

Głównie: empatia, elastyczność, budowanie relacji wewnątrz organizacji, umiejętność słuchania, umiejętność ustalania priorytetów, aktywne podejście do rozwiązywania problemów

  • Wykształcenie wyższe, min tytuł licencjata
  • Doświadczenie z branży logistyki/spedycji/transportu będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność zarzadzania swoim czasem
  • Dobra organizacja i skuteczność pracy
  • Silne zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Wymagana bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego

We offer in this role, you will gain industry knowledge, international experience, better communication skills and techniques relevant to customer service. This will equip you with the competencies required for customer-facing roles, deepen your potential and career development as well as contribute to your team’s and organisation’s success.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W tej roli, zyskasz wiedzę branżową, międzynarodowe doświadczenie, lepsze umiejętności komunikacyjne i rozwiniesz techniki obsługi klienta. Będziesz pogłębiać swój potencjał i rozwijać karierę zawodową, a także przyczynisz się do sukcesu swojego zespołu i organizacji.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
klikając w przycisk aplikowania.

Please include the following statement in your application: "I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997 (uniform text: Journal of Laws of the Republic of Poland 2002 No 101, item 926 with further amendments)"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).


Maersk Line is the core liner shipping activity of the A.P. Moller – Maersk Group, and the leading container shipping company in the world. Maersk Polska is the representative of Maersk Line in Poland. After 20 years of presence on the Polish market, our vision is still the same - to offer unmatched reliability in container shipping and create opportunities in global commerce.

Maersk Polska due to its development in the polish market is currently looking for highly motivated, energetic and enthusiastic candidates for the following position:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maersk Line jest rdzeniem żeglugowych aktywność A.P. Moller - Maersk Group, wiodącej firmy transportu morskiego na świecie. Jesteśmy przedstawicielem Maersk Line w Polsce. Po 20 latach obecności na polskim rynku, nasza wizja jest wciąż taka sama - aby oferować niezrównaną niezawodność w obsłudze kontenerowej i rozwój globalnego handlu.

Maersk Polska ze względu na swój rozwój na rynku polskim obecnie poszukuje wysoce zmotywowanych, energicznych i entuzjastycznych kandydatów na następujące stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Customer Service Agent
  • Build strong and lasting relationships with customers and provide second-to-none customer service.
  • Take full responsibilities and end-to-end ownership of customer shipments and issues.
  • Engage in constructive problem resolution and provide solutions.
  • Act and communicate proactively and keep customers informed of any issues or changes in the booking.
  • Address root causes and seek continuous improvements – constantly look for ways to improve work processes.
  • Work independently and assist the team in realizing goals and standards – share knowledge and best practices.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Budowanie silnych i długotrwałych relacji z klientami poprzez wyjątkową obsługę
  • Przejęcie odpowiedzialności za wysyłki klienta i monitorowanie ich na całej trasie
  • Zaangażowanie i konstruktywne podejście do poszukiwania rozwiązań pojawiających się problemów
  • Proaktywna komunikacja z klientami dotycząca informowania o problemach lub zmianach w przesyłkach
  • Ciągłe poszukiwanie oraz uczestniczenie w usprawnianiu procesów
  • Umiejętne realizowanie zadań w sposób samodzielny oraz uczestniczenie w osiąganiu i realizowaniu celów przez cały zespół, dzielenie się wiedzą i praktycznymi rozwiązaniami

Superior communication and overall soft skills are keys to the position.
Focus on:
• Compassion (Care) • Organizational Agility • Interpersonal Savvy • Listening skills • Priority setting • Proactive approach to problem solving

Technical skills and knowledge:

  • Min. Bachelor degree
  • Previous experience in shipping/ logistics is an advantage
  • An excellent team player
  • Able to work under pressure
  • Well organised, efficient and effective
  • Strong interpersonal and communication skills
  • Fluent in Polish and English (written and oral)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kluczowe do uzyskania sukcesu na wskazanej pozycji są wyjątkowa i skuteczna komunikacja oraz miękkie umiejętności.

Głównie: empatia, elastyczność, budowanie relacji wewnątrz organizacji, umiejętność słuchania, umiejętność ustalania priorytetów, aktywne podejście do rozwiązywania problemów

  • Wykształcenie wyższe, min tytuł licencjata
  • Doświadczenie z branży logistyki/spedycji/transportu będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność zarzadzania swoim czasem
  • Dobra organizacja i skuteczność pracy
  • Silne zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Wymagana bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego

We offer in this role, you will gain industry knowledge, international experience, better communication skills and techniques relevant to customer service. This will equip you with the competencies required for customer-facing roles, deepen your potential and career development as well as contribute to your team’s and organisation’s success.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W tej roli, zyskasz wiedzę branżową, międzynarodowe doświadczenie, lepsze umiejętności komunikacyjne i rozwiniesz techniki obsługi klienta. Będziesz pogłębiać swój potencjał i rozwijać karierę zawodową, a także przyczynisz się do sukcesu swojego zespołu i organizacji.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
klikając w przycisk aplikowania.

Please include the following statement in your application: "I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997 (uniform text: Journal of Laws of the Republic of Poland 2002 No 101, item 926 with further amendments)"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy