Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

URSA PolskaO firmie

  • Dąbrowa Górnicza, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Umowa o pracę, Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
URSA jest jedną z czołowych firm europejskich oferujących najwyższej jakości rozwiązania izolacyjne zapewniające oszczędność energii oraz komfort termiczny i akustyczny w budynkach. Ciesząca się ponad 70-letnim doświadczeniem w sektorze materiałów izolacyjnych, URSA wykorzystuje swoją siłę, jako firma globalna w celu dalszego wzmocnienia międzynarodowej pozycji rynkowej. URSA jest częścią koncernu Xella Group – międzynarodowego dostawcy rozwiązań w zakresie materiałów budowalnych.

Z 13 zakładami produkcyjnymi oraz dobrze rozwiniętą siecią dystrybucji, URSA jest obecna w krajach Europy Zachodniej i Wschodniej – od Lizbony do Władywostoku, od Sztokholmu do Mediolanu. Dzięki szerokiej wiedzy technologicznej zespołu pracowników oraz sprawdzonej wydajności swoich produktów, URSA daje powody do wiary w lepsze jutro.
 
Zaplanuj swoją karierę z URSĄ!
 
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista ds. obsługi klienta

Raportowanie: Kierownik działu ds. obsługi klienta

 

Główne zadania i obowiązki:

  • Odpowiedzialność za obsługę klientów również tych o strategicznym znaczeniu dla firmy
  • Utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i bezpośrednich z klientami - udzielanie informacji mając na uwadze najwyższy poziom obsługi
  • Przyjmowanie oraz wprowadzanie zamówień do systemu SAP R/3
  • Pełny nadzór i odpowiedzialność za kompleksowy proces realizacji zamówień od momentu przyjęcia do realizacji
  • Dbałość o rzetelną i terminową rejestrację zleceń
  • Współpraca z innymi działami firmy (np. planowanie, logistyka, produkcja, controling)
  • Rozwiązywanie problemów
  • Pośredniczenie w kontaktach między klientem, a realizatorem usługi w firmie
  • Przyjmowanie reklamacji od klientów
  • Przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami
  • Przygotowywanie raportów ze swojego obszaru i zestawień handlowych
  • Badanie potrzeb klientów i ewentualnie proponowanie alternatywnych produktów

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta (min. 2 lata)
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami firmy
  • Samodyscyplina, systematyczność, dokładność i terminowość
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Nastawienie pro klienckie, otwartość i komunikatywność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów
  • Język angielski – w stopniu umożliwiającym płynną obsługę zagranicznych klientów
  • Znajomość MS Office (w szczególności MS Excel)
  • Prawo jazdy kat. B


Dodatkowymi atutami będą:

  • Wiedza techniczna na temat materiałów budowlanych
  • Znajomość języka rosyjskiego
  • Znajomość systemu SAP/R3 oraz CRM (C4C)
  • Wykształcenie wyższe

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem socjalnym
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, w prężnym i ambitnym zespole
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

Prosimy o zamieszczenie następujących klauzuli w Państwa CV i innych dokumentach aplikacyjnych jeżeli wyrażają Państwo zgodę na takie przetwarzanie danych:

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych obejmujących szczególne kategorie danych w rozumieniu art. 9 ust. 1 RODO, zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody, pod adresem [email protected]
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji, gdzie dane te będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy. Przyjmuję do wiadomości że zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody, pod adresem [email protected]

Ogłoszenie archiwalne