Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

ArcelorMittal Poland S.A.O firmie

ArcelorMittal Poland S.A.

aleja Józefa Piłsudskiego 92

Dąbrowa Górnicza

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie zamówieniami klientów wraz ze zmianami w zamówieniach,

  • bezpośrednia współpraca z klientami oraz zespołami ArcelorMittal w celu utrzymania dobrych relacji,

  • współpraca z klientami oraz zespołem logistyki w sprawie wysyłki materiału,

  • przesyłanie informacji o statusie zamówień do klientów oraz zespołów ArcelorMittal,

  • przesyłanie informacji o zrealizowanych wysyłkach oraz stanach magazynowych zamówionych materiałów,

  • bieżące monitorowanie stanów magazynowych oraz terminów odbiorów wyrobów,

  • bieżące monitorowanie wysokości limitu i możliwości wysyłkowych do klientów,

  • wykonywanie wymaganych raportów i sprawozdań,

  • udział w projektach związanych z usprawnieniem pracy i obsługiwanych systemów.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe inżynierskie lub ekonomiczne,

  • min. 3 - letnie doświadczanie w pracy,

  • bardzo dobra znajomość języka języka czeskiego lub niemieckiego – warunek konieczny,

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,

  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,

  • znajomość SAP mile widziana,

  • prawo jazdy kategorii B,

  • gotowość do podróży służbowych.

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • program emerytalny

  • preferencyjne pożyczki

  • parking dla pracowników

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • przedszkole / żłobek pracowniczy

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne