Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. obsługi klienta dla programu lojalnościowego na rynek niemiecki

TELUS InternationalO firmie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)

TELUS International

aleja Grunwaldzka 472b

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Doradztwo i obsługa, jako pierwsza linia pomocy dla klientów

  • Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania

  • Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail

  • Wprowadzanie danych klienta do systemu

Nasze wymagania

  • Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta

  • Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie

  • Swobodna obsługa komputera

  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole

  • Doświadczenie z marką PAYBACK będzie plusem

To oferujemy

  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie

  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie

  • Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym

  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się

  • Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację

  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy,

  • jak i darmowymi napojami i owocami

  • Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dofinansowanie do okularów

TELUS International

Od momentu założenia w 1998 r. doskonała obsługa klienta jest naszą pasją - w 2020 roku zrobiliśmy kolejny krok i teraz jesteśmy częścią TELUS International. Od tego czasu prawie 50 000 członków międzynarodowych zespołów zapewnia obsługę klienta na najwyższym poziomie w ponad 50 językach dla znanych partnerów na całym świecie.

Przewiń do profilu firmy