Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. obsługi klienta dla Vattenfall z językiem niemieckim

TELUS International

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

TELUS International

aleja Grunwaldzka 472b

Oliwa

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Jako część naszego zespołu będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach, jak zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego (poziom C1)

  • Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane

  • Znajomość typowych aplikacji komputerowych i internetowych

  • Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane

  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole

  • Do pracy zdalnej wymagane jest dobre łącze internetowe (min. 25 mbps/download & 5 mbps/upload) oraz możliwość pracy w odosobnionym pomieszczeniu

To oferujemy

  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie

  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie

  • Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym

  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się

  • Możliwość w pracy w dobrze zlokalizowanym biurze lub hybrydowo (min. 2x/miesiąc praca w biurze)

  • Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację

  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami

  • Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe

  • Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dofinansowanie do okularów

TELUS International

Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 50 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.

Przewiń do profilu firmy