Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi Klienta - Doradca Klienta

DELI2 S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Do nowych delikatesów premium www.deli2.pl działających online poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta - Doradca Klienta

GŁÓWNE ZADANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ:

  • obsługa przed- i posprzedażowa Klientów e-sklepu: m.in. pomoc w składaniu zamówień, doradztwo w wyborze produktów, rozwiązywanie problemów ze zgłaszanymi zwrotami i reklamacjami
  • obsługa klientów w trzech kanałach: e-mail, telefon i chat
  • przyjmowanie i wprowadzenie do systemu: zamówień od Klientów, zwrotów, reklamacji i innych zgłoszeń, koordynowanie obiegu dokumentów w tym zakresie i dbanie o terminowość ich rozwiązywania
  • dbałość o wizerunek delikatesów deli2.pl

WYMAGAĆ BĘDZIEMY:

  • doświadczenia zawodowego w dziale sprzedaży lub w dziale obsługi Klienta
  • umiejętności efektywnego zarządzania czasem oraz dobrej organizacji pracy własnej
  • pozytywnego nastawienia do życia ;)
  • znajomości narzędzi typu Freshdesk, Thulium, Telecube lub innych podobnych
  • znajomości języka angielskiego

DOCENIMY DODATKOWO:

  • zainteresowanie branżą spożywczą, produktami bio, eko i premium
  • doświadczenie przy obsłudze sklepu internetowego
  • wysoką kulturę osobistą i komunikatywność
  • chęć niesienie pomocy i troskę o zadowolenie Klienta

A ZAOFERUJEMY CI:

  • pracę od poniedziałku do piątku, wolne weekendy
  • umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt b2b
  • pakiet szkoleń i pełne wsparcie przełożonych
  • miłą, niekorporacyjną atmosferę
  • samodzielne stanowisko

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy