Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Duchnice (pow. warszawski zachodni), mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-04-16

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Groupe CAT jest obecna w większości krajów europejskich oraz krajach Ameryki Środkowej i Południowej. Proponuje swoim klientom pełną ofertę usług od projektowania rozwiązań logistycznych aż po końcową dystrybucję powierzonych produktów, wykorzystując nowe globalne rozwiązania.

    Praca u nas to otwarcie się na nowe rozwiązania, kreatywne działanie, możliwość budowania firmy należącej do międzynarodowej organizacji.

    CAT LC Polska Sp. z o.o.
    oferuje zatrudnienie w Oddziale w Duchnicach k/ Ożarowa Mazowieckiego na stanowisku:

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Główne zadania na stanowisku:

    • profesjonalna obsługa kluczowych klientów CAT LC Polska, budowanie dobrych relacji oraz wizerunku firmy
    • organizacja dostaw komponentów do produkcji w transporcie drogowym
    • bieżący nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań transportowych
    • rejestracja i prowadzenie reklamacji transportowych
    • opracowywanie raportów i analiz
    • nadzór nad kluczowymi wskaźnikami jakościowymi klientów firmy
    • udział w projektach logistycznych prowadzących do optymalizacji procesów
    • współpraca z działami operacyjnymi w ramach organizacji

    Korzyści z zatrudnienia w CAT:

    • oferujemy stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej organizacji, która od lat cieszy się ugruntowaną pozycją w sektorze transport – spedycja – logistyka
    • udostępniamy pracownikom pakiet świadczeń pozapłacowych, takich jak opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie posiłków i kart sportowych
    • stwarzamy możliwość poznania metodologii zarządzania projektami, uczymy systemowego rozwiązywania problemów i rozwijamy kreatywność pracowników
    • zapewniamy rozwój kompetencji zawodowych naszych pracowników poprzez udział w szkoleniach menadżerskich, merytorycznych, informatycznych i językowych
    • dbamy o odpoczynek od dynamiki codziennej pracy udostępniając pracownikom chillout room, a przynajmniej raz w roku spędzamy wspólnie czas podczas firmowych spotkań okolicznościowych

    Nasze oczekiwania:

    • kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta
    • doświadczenie zawodowe w branży TSL będzie dodatkowym atutem
    • znajomość zagadnień związanych z transportem drogowym
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • bardzo dobra znajomość MS Office
    • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
    • zdolności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów
    • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów

                                                Wartości Groupe CAT:

    Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony: www.groupecat.pl

    Prosimy o nadsyłanie C.V. oraz listów motywacyjnych drogą elektroniczną poprzez przycisk:

    z dopiskiem Specjalista ds. Obsługi Klienta
     
    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29/08/97 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883).