Oferta pracy

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 71-602, przy ul. Storrady Świętosławy 1B, tel. 91 484 33 36 , adres email: [email protected]
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Holger Kieselmann, adres email: [email protected]
  3. Dane osobowe są zbierane oraz przetwarzane dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji oraz zawarcia w przyszłości umowy o pracę, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także w zakresie wizerunku oraz dla potrzeb przyszłych rekrutacji.
  4. Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu:
    1. pracownikom działu HR,
    2. kadrze kierowniczej oraz zarządzającej decydującej o zatrudnieniu.
  5. Podanie danych w zakresie określonym przepisami kodeksu pracy jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
  6. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, uzyskania kopii przetwarzanych danych, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych, jak również prawo do cofnięcia w dowolnym momencie wcześniej udzielonej zgody na przetwarzanie danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadku cofnięcia zgody dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte.
  8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
  9. Dane osobowe zebrane dla potrzeb aktualnego procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy od daty wpływu.
  10. Dokumenty aplikacyjne kandydatów nierozpatrzone w obecnym procesie rekrutacji lub rozpatrzone negatywnie będą usuwane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, a dane osobowe kandydatów nie będą przetwarzane w żadnym innym celu. Dokumenty aplikacyjne nie będą odsyłane.
  11. W przypadku kandydatów, którzy wyrażą wyraźną i dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty ich wpływu. Po upływie okresu przechowywania dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane.
CSP Customer Services Polska

Specjalista ds. obsługi klienta (e-commerce)

CSP Customer Services Polska O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

CSP Customer Services Polska

Storrady-Świętosławy 1b

Szczecin

Grafika górna
Specjalista ds. obsługi klienta (e-commerce)

CSP Customer Services Polska Sp. z o.o
jest częścią Adecco S.A. - oraz spółką córką Adecco Business Solutions GmbH. Na zlecenie międzynarodowych firm świadczymy kompleksowe usługi z branży Business Process Outsourcing. W związku z implementacją nowego projektu dla naszego wieloletniego Kontrahenta - firmy zajmującej się sprzedażą sprzętu elektronicznego, poszukujemy pracowników do nowego zespołu.

Na czym polega praca?

  • Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań przedzakupowych
  • Pomoc w realizacji zamówień
  • Udzielanie informacji na temat produktów
  • Potwierdzanie terminu dostawy oraz cen produktów i usług

Jakie są nasze oczekiwania?

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, nastawienie na klienta
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera

Co gwarantujemy w zamian?

  • Premię powitalną 1000 pln brutto dla osób, które rozpoczną pracę do końca roku (uwaga: nie łączy się z programem poleceń) 
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku, pomiędzy 7:00-19:00
  • Kompleksowe szkolenie wdrażające
  • Atrakcyjne dwuskładnikowe wynagrodzenie
  • Prywatna
    opieka
    medyczna
  • Dofinansowanie
    do sportu
  • Ubezpiecznie
    grupowe
  • Premia
    roczna
  • Nagrody
    jubileuszowe
  • Imprezy
    integracyjne
  • Sezonowe
    niespodzianki
  • Nowoczesne
    biuro
  • Pyszna
    kawa
Grafika dolna

Prosimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 71-602, ul. Storrady Świętosławy 1B mojego wizerunku oraz moich danych osobowych wymienionych w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z póź. zm.) oraz danych osobowych podanych dobrowolnie m.in. hobby, numer telefonu, adres e-mail w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

CSP Customer Services Polska Sp. z o.o
jest częścią Adecco S.A. - oraz spółką córką Adecco Business Solutions GmbH. Na zlecenie międzynarodowych firm świadczymy kompleksowe usługi z branży Business Process Outsourcing. W związku z implementacją nowego projektu dla naszego wieloletniego Kontrahenta - firmy zajmującej się sprzedażą sprzętu elektronicznego, poszukujemy pracowników do nowego zespołu.

Specjalista ds. obsługi klienta (e-commerce)

Na czym polega praca?

  • Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań przedzakupowych
  • Pomoc w realizacji zamówień
  • Udzielanie informacji na temat produktów
  • Potwierdzanie terminu dostawy oraz cen produktów i usług

Jakie są nasze oczekiwania?

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, nastawienie na klienta
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera

Co gwarantujemy w zamian?

  • Premię powitalną 1000 pln brutto dla osób, które rozpoczną pracę do końca roku (uwaga: nie łączy się z programem poleceń) 
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku, pomiędzy 7:00-19:00
  • Kompleksowe szkolenie wdrażające
  • Atrakcyjne dwuskładnikowe wynagrodzenie
  • Prywatna
    opieka
    medyczna
  • Dofinansowanie
    do sportu
  • Ubezpiecznie
    grupowe
  • Premia
    roczna
  • Nagrody
    jubileuszowe
  • Imprezy
    integracyjne
  • Sezonowe
    niespodzianki
  • Nowoczesne
    biuro
  • Pyszna
    kawa

Prosimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 71-602, ul. Storrady Świętosławy 1B mojego wizerunku oraz moich danych osobowych wymienionych w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z póź. zm.) oraz danych osobowych podanych dobrowolnie m.in. hobby, numer telefonu, adres e-mail w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Ogłoszenie archiwalne