Ta oferta pracy jest nieaktualna od 24 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta (e-commerce)

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 01.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Grupa Eurocash:

    to krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG).

    Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: 

    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    (e-commerce)

    Miejsce pracy: Warszawa

    Co będziesz robić na tym stanowisku?

    • Pracować w zespole, który tworzy nową platformę e-commerce b2b typu marketplace, która będzie łączyła dostawców i producentów z detalistami.
    • Profesjonalnie obsługiwać klienta b2b, również
      w procesach posprzedażowych.
    • Wdrażać i wspierać przedsiębiorców w obsłudze platformy.
    • Doradzać w zakresie jak najskuteczniejszego wykorzystania funkcjonalności platformy.
    • Współpracować z innymi działami i aktywnie testować nowe rozwiązania.

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Wysoko rozwiniętych zdolności organizacyjnych oraz komunikacyjnych.
    • Doświadczenia w obsłudze klienta, łatwości
      w nawiązywaniu kontaktów.
    • Proaktywnego podejścia w rozwiązywaniu problemów.
    • Rzetelności, dokładności i samodzielności
      w organizacji pracy.

    Co dla Ciebie mamy?

    • Ciekawą możliwość rozwoju w dużej firmie,
      ale w środowisku start-upowym
    • Umowę o pracę na pełny etat i bogaty pakiet benefitów
    • Realną możliwość wpływu na projekt
    opis