Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z j. niemieckim

TPG KATOWICE Sp. z o.o.

6 5007 500 brutto / mies.
  • podkarpackie

    podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowa obsługa klienta niemieckojęzycznego poprzez połączenia przychodzące, maile, chaty,

  • rozwiązywanie spraw związanych z korzystaniem z jednej z największych platform zakupowych na świecie,

  • budowanie dobrego wizerunku firmy,

  • dbałość o najwyższą jakość procesów.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2,

  • dyspozycyjność do pracy między poniedziałkiem a niedzielą w przedziale 06:00-24:00,

  • sprawna obsługa komputera,

  • komunikatywność: umiejętność aktywnego słuchania, okazywania empatii, asertywność.

Mile widziane

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

To oferujemy

  • formę zatrudnienia do wyboru: umowa o pracę lub umowa zlecenie,

  • wynagrodzenie: 6500 zł brutto + do 1000 zł bonusu (którego wysokość zależy od wyników jakościowych),

  • program Poleć Znajomego- do zgarnięcia bonusy nawet do 2000 zł,

  • pracę zdalną, do której gwarantujemy Ci cały sprzęt,

  • elastyczny grafik pracy- pracujemy w godzinach 6:00-00:00, dzięki czemu możesz łatwo połączyć pracę z innymi aktywnościami,

  • realną ścieżkę kariery poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

  • bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków obcych,

  • dofinansowanie do karty Medicover Sport,

  • prywatną opiekę medyczną w Medicover,

  • mnóstwo konkursów, w których można wygrać rewelacyjne nagrody,

  • szkolenie oraz mentoring, które w pełni przygotują Cię do codziennej pracy,

  • pracę w firmie, która może pochwalić się certyfikatem Great Place To Work uzyskiwanym na podstawie pozytywnych opinii pracowników już 3. rok z rzędu!

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • strefa relaksu

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

TPG KATOWICE Sp. z o.o.

Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie.

Przewiń do profilu firmy