Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta eCommerce

OUTFIT World Fashion Dominik OchtabińskiO firmie

  • Legionowo, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Specjalista

Sklep internetowy oferujący odzież marek premium.

www.outfit.com.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta eCommerce

Szukamy osoby z doświadczeniem do pracy w sklepie internetowym z odzieżą marek premium. Jeśli procesy sprzedażowe od zamówienia po wysyłkę, a także inicjowanie działań usprawniających logistykę e-commerce nie są Tobie obce zapraszamy. 

ZADANIA NA STANOWISKU:

  • Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji w odpowiedziach na zapytania Klientów m.in statusu zamówień, dostępności produktów, szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym,
  • Bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych  CMS - przyjmowanie zamówień, weryfikacja zamówień,
  • Przygotowywanie oferty sklepu internetowego:wprowadzanie produktów,przygotowywanie opisów,
  • Wystawianie i aktualizacja aukcji internetowych

WYMAGANIA

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • biegła obsługa komputera, i swobodne poruszanie się w internecie,
  • bardzo dobra organizacja pracy i świadomość terminów,
  • dokładność i skrupulatność,
  • zaangażowanie w powierzone obowiązki.

OFERUJEMY

  • stabilne warunki zatrudnienia (nie szukamy osób na chwilę)
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • umowę o pracę 
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • dodatkowe zniżki dla pracowników

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy