Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

State Street

  • ogłoszenie wygasło 4 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

State Street

aleja Grunwaldzka 409

Oliwa

Gdańsk

Technologie, których używamy

System operacyjny

O projekcie

Cel pozycji:

Pozycja Specjalisty ds. Obsługi Klienta jest kluczowa przy obsłudze klientów i ich funduszy oraz rozwijania dobrych relacji z klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.

Specjalista ds. Obsługi Klienta – pod nadzorem przełożonego - jest odpowiedzialny za otwieranie i utrzymywanie w należytym stanie kont klienta w państwach, gdzie docelowe inwestycje funduszy mają miejsce

Parametry pracy:

State Street Employee Handbook

Procedury Operacyjne BOaT

Wewnętrzne materiały pomocniczne BOaT

Procedury i zasady obowiązujące w State Street

Twój zakres obowiązków

  • Obowiązki osoby kontaktowej dla klientów, sub-depozytariuszy oraz wewnętrznych jednostek State Street dla zapytań dotyczących rynków, w szczególności wymaganej dokumentacji.

  • Monitorowanie zmian na rynkach – na podstawie ogloszeń w tzw. Global Bulletins – w celu powzięcia odpowiednich działań do utrzymania kont klientów w zgodzie z lokalnymi regulacjami.

  • Asystowanie klientów przy uruchamianiu nowych funduszy oraz otwieraniu rynków, m.in. poprzez przygotowywanie odpowiednich dokumentów tam, gdzie jest to wymagane.

  • Utrzymywanie i – gdzie zaistnieje potrzeba – zamykanie kont klientów, np. w przypadku połączeń funduszy, konwersji do i z State Street, zmiany nazw funduszy, odnowień kont, itp.

  • Dostarczanie bezzwłocznych odpowiedzi na otrzymane zapytania.

  • Współpraca z bezpośrednim przełożonym, co zawiera również odpowiedzialność za swój plan rozwojowy, okresowa ocenę wyników pracy oraz uczestnictwo w różnego rodzaju spotkaniach.

  • Praca nad zagadnieniami wskazanymi przez pracowników starszych rangą i upewnianie się, że są oni informowani o postępach.

  • Inne obowiązki przypisane przez przełożonego

Nasze wymagania

  • Orientacja na potrzeby klienta

  • Dobre umięjetnosci komunikacyjn

  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków

  • Dobra organizacja pracy

  • Umiejętnosć pracy pod presją

  • Znajomość pakietu MS Office

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

  • Absolwenci lub studenci uczelni wyższych (preferowane kierunki to Finanse, Księgowość lub inne powiązane z Ekonomią)

  • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • program emerytalny

  • dodatkowy urlop

State Street

What we do. State Street is one of the largest custodian banks, asset managers and asset intelligence companies in the world. From technology to product innovation, we’re making our mark on the financial services industry. For more than two centuries, we’ve been helping our clients safeguard and steward the investments of millions of people. We provide investment servicing, data & analytics, investment research & trading and investment management to institutional clients.

Work, Live and Grow. We make all efforts to create a great work environment. Our benefits packages are competitive and comprehensive. Details vary by location, but you may expect generous medical care, insurance and savings plans, among other perks. You’ll have access to flexible Work Programs to help you match your needs. And our wealth of development programs and educational support will help you reach your full potential.

Inclusion, Diversity and Social Responsibility. We truly believe our employees’ diverse backgrounds, experiences and perspectives are a powerful contributor to creating an inclusive environment where everyone can thrive and reach their maximum potential while adding value to both our organization and our clients. We warmly welcome candidates of diverse origin, background, ability, age, sexual orientation, gender identity and personality. Another fundamental value at State Street is active engagement with our communities around the world, both as a partner and a leader. You will have tools to help balance your professional and personal life, paid volunteer days, matching gift programs and access to employee networks that help you stay connected to what matters to you.

State Street is an equal opportunity and affirmative action employer.

Discover more at StateStreet.com/careers

Przewiń do profilu firmy