Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. obsługi klienta
TENNECO Inc.O firmie
- Bojkowska 59B, 44-100 Gliwice, PolskaGliwice, śląskie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
TENNECO Inc.
Bojkowska 59B
Gliwice
1 sierpnia 2018 roku przedsiębiorstwo Federal-Mogul zostało przejęte przez Tenneco. W związku z tym, Tenneco planuje podział swoich struktur. Utworzone zostaną dwie osobne dywizje – pierwsza, odpowiedzialna za aftermarket oraz elementy zawieszenia (DRiV Inc.) oraz druga, zajmująca się układem wydechowym i napędowym (Tenneco Inc.). Po rozdzieleniu DRiV Incorporated będzie wiodącym, zdywersyfikowanym, globalnym dostawcą innowacyjnych produktów i usług dla klientów lekkich i komercyjnych pojazdów, z ponad 31 000 członkami zespołu na całym świecie.
Działamy w dwóch segmentach biznesowych. Nasz segment Motorparts będzie jednym z największych globalnych rynków części zamiennych i wielu marek, który sprzedaje i dystrybuuje szeroką gamę produktów na globalnym rynku. Nasz segment Ride Performance będzie jedną z największych firm produkujących oryginalne wyposażenie (OE), zaopatrując wiodących światowych producentów oryginalnego wyposażenia.
Stworzyliśmy wiodącą w branży ofertę marek, aby stać się jednym z największych dostawców części zamiennych. Nasze portfolio najbardziej szanowanych i rozpoznawalnych marek w branży obejmuje między innymi Monroe®, Walker®, Champion®, Fel-Pro®, MOOG®, Wagner®, Öhlins®, Rancho®, Thrush®, National®, Sealed Power®. W sumie posiadamy ich ponad 30.
Od ponad wieku opracowujemy innowacyjne produkty, których nasi klienci potrzebują do produkcji pojazdów nowej generacji i utrzymania obecnej populacji pojazdów. Obecnie produkujemy je w 51 lokalizacjach na sześciu kontynentach. Wierzymy, że jesteśmy preferowanym dostawcą dla naszych klientów ze względu na nasze globalne możliwości inżynieryjne, produkcyjne, dystrybucyjne i obsługi klienta. Stale opracowujemy nowe technologie, które poprawiają osiągi i komfort poruszania się. W rezultacie uważamy, że mamy wyjątkową pozycję uprawniającą do skutecznego zarządzania cyklem życia szerokiej gamy oryginalnego sprzętu oraz produktów i usług posprzedażowych dla zróżnicowanej bazy klientów.
Działamy w dwóch segmentach biznesowych. Nasz segment Motorparts będzie jednym z największych globalnych rynków części zamiennych i wielu marek, który sprzedaje i dystrybuuje szeroką gamę produktów na globalnym rynku. Nasz segment Ride Performance będzie jedną z największych firm produkujących oryginalne wyposażenie (OE), zaopatrując wiodących światowych producentów oryginalnego wyposażenia.
Stworzyliśmy wiodącą w branży ofertę marek, aby stać się jednym z największych dostawców części zamiennych. Nasze portfolio najbardziej szanowanych i rozpoznawalnych marek w branży obejmuje między innymi Monroe®, Walker®, Champion®, Fel-Pro®, MOOG®, Wagner®, Öhlins®, Rancho®, Thrush®, National®, Sealed Power®. W sumie posiadamy ich ponad 30.
Od ponad wieku opracowujemy innowacyjne produkty, których nasi klienci potrzebują do produkcji pojazdów nowej generacji i utrzymania obecnej populacji pojazdów. Obecnie produkujemy je w 51 lokalizacjach na sześciu kontynentach. Wierzymy, że jesteśmy preferowanym dostawcą dla naszych klientów ze względu na nasze globalne możliwości inżynieryjne, produkcyjne, dystrybucyjne i obsługi klienta. Stale opracowujemy nowe technologie, które poprawiają osiągi i komfort poruszania się. W rezultacie uważamy, że mamy wyjątkową pozycję uprawniającą do skutecznego zarządzania cyklem życia szerokiej gamy oryginalnego sprzętu oraz produktów i usług posprzedażowych dla zróżnicowanej bazy klientów.
Specjalista ds. obsługi klientaNumer ref.: 102751
Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za:
- Wprowadzanie zamówień na amortyzatory, akcesoria i materiały reklamowe oraz ich monitorowanie aż do momentu dostawy,
- Zapewnienie rzetelnej obsługi klienta i odpowiadanie na pytania działu sprzedaży,
- Organizację transportu oraz kontrolę faktur przewoźnika,
- Szybką i konstruktywną obsługę reklamacji klientów,
- Uczestniczenie w projektach związanych z obsługą klienta.
Wymagania stawiane kandydatom:
Wymagane kwalifikacje:
Wymagane kwalifikacje:
- Wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub pokrewnym,
- Doświadczenie zawodowe związane z kontaktem z klientami oraz systemami,
- Umiejętność płynnego porozumiewania się w języku angielskim i polskim,
- Dobra umiejętność obsługi komputera (w tym MS Excel),
- Wspieranie pracy zespołowej i wpływanie na innych, koncentracja na kliencie i jakości, umiejętność budowania relacji, zdolność adaptacji, uczciwość i motywacja osobista, zdolności analityczne.
- Znajomość języka rosyjskiego (inny język będzie także dodatkowym atutem),
- Znajomość systemu SAP.
Wybranym osobom oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Pracę w międzynarodowej firmie w zgranym zespole,
- Bogaty pakiet socjalny (OK System, prywatna opieka medyczna Lux Med, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowanie do wypoczynku letniego, paczki oraz bony świąteczne, dofinansowanie do posiłków na stołówce zakładowej i wiele innych),
- Możliwość szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych oraz udziału w zajęciach językowych w małych grupach,
- Parking pracowniczy (w tym rowerowy).
Ogłoszenie archiwalne