Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

TENNECO Inc.O firmie

TENNECO Inc.

Bojkowska 59B

Gliwice

1 sierpnia 2018 roku przedsiębiorstwo Federal-Mogul zostało przejęte przez Tenneco. W związku z tym, Tenneco  planuje podział swoich struktur. Utworzone zostaną dwie osobne dywizje – pierwsza, odpowiedzialna za aftermarket oraz elementy zawieszenia (DRiV Inc.) oraz druga, zajmująca się układem wydechowym i napędowym (Tenneco Inc.). Po rozdzieleniu DRiV Incorporated będzie wiodącym, zdywersyfikowanym, globalnym dostawcą innowacyjnych produktów i usług dla klientów lekkich i komercyjnych pojazdów, z ponad 31 000 członkami zespołu na całym świecie.

Działamy w dwóch segmentach biznesowych. Nasz segment Motorparts będzie jednym z największych globalnych rynków części zamiennych i wielu marek, który sprzedaje i dystrybuuje szeroką gamę produktów na globalnym rynku. Nasz segment Ride Performance będzie jedną z największych firm produkujących oryginalne wyposażenie (OE), zaopatrując wiodących światowych producentów oryginalnego wyposażenia.

Stworzyliśmy wiodącą w branży ofertę marek, aby stać się jednym z największych dostawców części zamiennych. Nasze portfolio najbardziej szanowanych i rozpoznawalnych marek w branży obejmuje między innymi Monroe®, Walker®, Champion®, Fel-Pro®, MOOG®, Wagner®, Öhlins®, Rancho®, Thrush®, National®, Sealed Power®. W sumie posiadamy ich ponad 30.

Od ponad wieku opracowujemy innowacyjne produkty, których nasi klienci potrzebują do produkcji pojazdów nowej generacji i utrzymania obecnej populacji pojazdów. Obecnie produkujemy je w 51 lokalizacjach na sześciu kontynentach. Wierzymy, że jesteśmy preferowanym dostawcą dla naszych klientów ze względu na nasze globalne możliwości inżynieryjne, produkcyjne, dystrybucyjne i obsługi klienta. Stale opracowujemy nowe technologie, które poprawiają osiągi i komfort poruszania się. W rezultacie uważamy, że mamy wyjątkową pozycję uprawniającą do skutecznego zarządzania cyklem życia szerokiej gamy oryginalnego sprzętu oraz produktów i usług posprzedażowych dla zróżnicowanej bazy klientów.
Specjalista ds. obsługi klientaNumer ref.: 102751
Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za:
  • Wprowadzanie zamówień na amortyzatory, akcesoria i materiały reklamowe oraz ich monitorowanie aż do momentu dostawy,
  • Zapewnienie rzetelnej obsługi klienta i odpowiadanie na pytania działu sprzedaży,
  • Organizację transportu oraz kontrolę faktur przewoźnika,
  • Szybką i konstruktywną obsługę reklamacji klientów,
  • Uczestniczenie w projektach związanych z obsługą klienta.
Wymagania stawiane kandydatom:

Wymagane kwalifikacje:
  • Wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub pokrewnym,
  • Doświadczenie zawodowe związane z kontaktem z klientami oraz systemami,
  • Umiejętność płynnego porozumiewania się w języku angielskim i polskim,
  • Dobra umiejętność obsługi komputera (w tym MS Excel),
  • Wspieranie pracy zespołowej i wpływanie na innych, koncentracja na kliencie i jakości, umiejętność budowania relacji, zdolność adaptacji, uczciwość i motywacja osobista, zdolności analityczne.
Preferowane kwalifikacje:
  • Znajomość języka rosyjskiego (inny język będzie także dodatkowym atutem),
  • Znajomość systemu SAP.
Wybranym osobom oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Pracę w międzynarodowej firmie w zgranym zespole,
  • Bogaty pakiet socjalny (OK System, prywatna opieka medyczna Lux Med, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowanie do wypoczynku letniego, paczki oraz bony świąteczne, dofinansowanie do posiłków na stołówce zakładowej i wiele innych),
  • Możliwość szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych oraz udziału w zajęciach językowych w małych grupach,
  • Parking pracowniczy (w tym rowerowy).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy