Ta oferta pracy jest nieaktualna od 114 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Gliwice, śląskie
  • Specjalista
  • 2018-05-30

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko:

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Twoją rolą będzie:

    • Codzienne kontaktowanie się z klientami wewnętrznymi/zewnętrznymi w celu pozyskania informacji niezbędnych do organizacji obsługi logistycznej (klient transportowy, magazynowy)
    • Przyjmowanie i weryfikacja zleceń klientów
    • Kontrola przeterminowanych należności
    • Informowanie klientów o statusie dostaw, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności
    • Systematyczne sporządzanie danych do faktur wystawianych za wykonanie usługi
    • Sporządzanie sprawozdań jakości wykonywanych usług wg opracowanych mierników i przekazywanie ich do klientów/przełożonych w ustalonym terminie
    • Przyjmowanie reklamacji
    • Dbałość o wysoką jakość organizacji obsługi Klientów
    • Współpraca z innymi działami/oddziałami firmy w Polsce

    Jeżeli spełniasz następujące wymagania:

    • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe logistyczne)
    • Min. 6 miesięczne  doświadczenie w dziale obsługi klienta z branży logistycznej
    • Komunikatywność, uczciwość i rzetelność
    • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego

    Możesz liczyć na:

    • Pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
    • Stabilność zatrudnienia
    • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji
    • Prywatną opiekę medyczną współfinansowaną przez firmę
    • Możliwość ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny
    • Kartę Multisport współfinansowaną przez firmę
    • Dobrą atmosferę pracy