Specjalista ds. obsługi klienta

  • Gliwice, śląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 22.01.2019
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 21.02.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    to lider w zakresie dystrybucji wysokogatunkowych produktów spożywczych
    notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
    W związku z dynamicznym wzrostem, długofalową strategią rozwoju
    oraz dążąc do zapewnienia jak najlepszego serwisu dla naszych klientów,
    obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
    Specjalista ds. obsługi klienta
    Miejsce pracy: Gliwice

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • Przyjmowanie oraz realizację zamówień od klientów.
    • Sprawdzanie dostępności towarów.
    • Wystawianie faktur, faktur korygujących oraz innych dokumentów.
    • Obsługa reklamacji oraz zwrotów od klientów.
    • Nadzór nad dokumentacją.

    Profil kandydata:

    • Mile widziane doświadczenie w biurze obsługi klienta, administracji lub sprzedaży.
    • Mile widziana znajomość systemu Wapro Mag.  
    • Samodzielność, dokładność i sumienność.
    • Bardzo dobra organizacja pracy. 

    Oferujemy:

    • Prywatna opiekę medyczną.
    • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach m.in. angielski.
    • Paczki świąteczne.
    • Wczasy pod gruszą.
    • Kartę MultiSport.
    • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie. 

    Aplikacje prosimy kierować za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ

    Uprzejmie informujemy, iż firma będzie się kontaktować tylko z wybranymi kandydatami.

     

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)”