Specjalista ds Obsługi Klienta

Rhenus LogisticsO firmie

  • Gliwice, śląskie

  • Ważna jeszcze 9 dni
    29 Luty 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista

W związku z dynamicznym rozwojem oddziału firmy w Gliwicach poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds Obsługi Klienta

Twoją rolą będzie:

  • Codzienne kontaktowanie się z klientami wewnętrznymi/zewnętrznymi w celu pozyskania informacji niezbędnych do organizacji obsługi logistycznej (klient transportowy, magazynowy)
  • Przyjmowanie i weryfikacja zleceń klientów
  • Kontrola przeterminowanych należności
  • Informowanie klientów o statusie dostaw, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności
  • Systematyczne sporządzanie danych do faktur wystawianych za wykonanie usługi
  • Sporządzanie sprawozdań jakości wykonywanych usług wg opracowanych mierników i przekazywanie ich do klientów/przełożonych w ustalonym terminie
  • Przyjmowanie reklamacji
  • Dbałość o wysoką jakość organizacji obsługi Klientów
  • Współpraca z innymi działami/oddziałami firmy w Polsce

Jeżeli spełniasz następujące wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe logistyczne)
  • Min. 6 miesięczne  doświadczenie w dziale obsługi klienta z branży logistycznej
  • Komunikatywność, uczciwość i rzetelność
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego

Możesz liczyć na:

  • Pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • Stabilność zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji
  • Prywatną opiekę medyczną współfinansowaną przez firmę
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny
  • Kartę Multisport współfinansowaną przez firmę
  • Dobrą atmosferę pracy

W związku z dynamicznym rozwojem oddziału firmy w Gliwicach poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds Obsługi Klienta

Twoją rolą będzie:

  • Codzienne kontaktowanie się z klientami wewnętrznymi/zewnętrznymi w celu pozyskania informacji niezbędnych do organizacji obsługi logistycznej (klient transportowy, magazynowy)
  • Przyjmowanie i weryfikacja zleceń klientów
  • Kontrola przeterminowanych należności
  • Informowanie klientów o statusie dostaw, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności
  • Systematyczne sporządzanie danych do faktur wystawianych za wykonanie usługi
  • Sporządzanie sprawozdań jakości wykonywanych usług wg opracowanych mierników i przekazywanie ich do klientów/przełożonych w ustalonym terminie
  • Przyjmowanie reklamacji
  • Dbałość o wysoką jakość organizacji obsługi Klientów
  • Współpraca z innymi działami/oddziałami firmy w Polsce

Jeżeli spełniasz następujące wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe logistyczne)
  • Min. 6 miesięczne  doświadczenie w dziale obsługi klienta z branży logistycznej
  • Komunikatywność, uczciwość i rzetelność
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego

Możesz liczyć na:

  • Pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • Stabilność zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji
  • Prywatną opiekę medyczną współfinansowaną przez firmę
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny
  • Kartę Multisport współfinansowaną przez firmę
  • Dobrą atmosferę pracy

Ogłoszenie archiwalne