Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

PHU IMPEXO firmie

  • Gryfino, zachodniopomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Jesteśmy liderem wyznaczającym trendy na rynku usług komunalnych. Od ponad 25 lat współpracujemy z większością firm na rynku polskim oraz z liczącymi się partnerami w całej Europie. Nasi klienci cenią nas za pomoc w optymalizacji kosztów, innowacyjność, profesjonalizm oraz partnerskie i indywidualne podejście do ich potrzeb.
Wierzymy, że naszą największą wartością są ludzie,
dlatego dbamy o swoich pracowników i nieustannie
wspieramy ich rozwój. Więcej informacji na:
http://www.phu-impex.pl
W związku z rozwojem firmy poszukujemy
odpowiedniej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta

Szukasz zmiany i możliwości rozwoju?

Dołącz do firmy, która wyznacza trendy na rynku usług komunalnych!

W związku z rozwojem zakresu usług serwisowych i uruchomieniem nowego obiektu, poszukujemy doświadczonego specjalisty, który dołączy do naszego zespołu i wspólnie z nami będzie odnosić sukcesy, wspierając nas zarówno w zadaniach operacyjnych, jak i strategicznych w zakresie kompleksowej obsługi klienta serwisowego.

 

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Profesjonalna opieka nad klientami serwisu: przyjmowanie i wydawanie pojazdów, przyjmowanie zgłoszeń usterek i organizacja napraw, udzielanie informacji dotyczących statusu napraw.
  • Sporządzanie i realizacja zleceń serwisowych: prowadzenie dokumentacji, konsultacje z mechanikami i pozostałymi działami w firmie, a także nadzór nad przebiegiem i terminowością realizacji napraw.
  • Zarządzanie obsługą pojazdów będących w dzierżawie: nadzorowanie terminów i jakości diagnostyki i napraw oraz kontrolowanie kosztów napraw zewnętrznych, Dbałość o poprawność, kompletność i aktualność informacji w systemie.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta: udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, monitorowanie poziomu zadowolenia klientów z obsługi.
  • Działania administracyjne związane z realizacją zleceń wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z obsługą klientów.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Podstawowej wiedzy z zakresu budowy pojazdów oraz części samochodowych, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży aut ciężarowych.
  • Kultury i umiejętności komunikacyjnych w rozmowach bezpośrednich i telefonicznych.
  • Doświadczenia w dostarczaniu doskonałej obsługi klienta.
  • Umiejętności budowania i rozwijania relacji biznesowych.
  • Doskonałych umiejętności organizacji pracy własnej.
  • Samodzielności i inicjatywy w działaniu oraz wysokiego poziomu odpowiedzialności.
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie MS Excel.
  • Prawa jazdy kat. B.

Co zyskasz jako pracownik Impex?

  • Atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkową premią za wyniki.
  • Stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia w firmie o uznanej i ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Dużą swobodę w działaniu i przyjazne środowisko pracy umożliwiające stałe podnoszenie kompetencji.
  • Możliwość współtworzenia polityki rozwoju całego obszaru związanego z obsługą klienta.
  • Rozwój kompetencji komunikacyjnych, sprzedażowych, a także podniesienie skuteczności w realizacji celów dzięki szkoleniom i kursom.
  • Wyjątkowo koleżeński klimat w firmie tworzonej przez zespół ludzi z pasją.

Nie zwlekaj: aplikuj już dziś - to może być dla Ciebie wyjątkowa szansa!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy