Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Administracji

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Dla jednego z naszych Klientów poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta i AdministracjiNumer ref.: MA/06/05/WA1

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Obsługa klienta i procesowanie realizacji zamówień (obsługa telefoniczna, obsługa chatbota, obsługa zapytań ofertowych)
  • Współpraca z dostawcami produktów i usług transportowych
  • Obsługa reklamacji
  • Przygotowywanie raportów sprzedażowych
  • Prowadzenie rozliczeń klientów i dostawców

Jakie są nasze wymagania?

  • Doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze Klienta
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Wykształcenie minimum średnie 
  • Umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i umiejętności analitycznego myślenia
  • Duża kultura osobista i orientacja na wynik 
  • Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
  • Mile widziana wiedza z podstaw prowadzenia serwisów www

Co możemy zaoferować?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland
  • Wynagrodzenie podstawowe zależne od doświadczenia 
  • Pierwsza umowa na okres 3-miesięcy z możliwością przedłużenia po okresie próbnym
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej 
  • Lokalizacja pracy - W-wa, Ochota

Daj się nam poznać, czekamy na Twoje CV!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne