Specjalista ds. Obsługi Klienta i Administracji

GEOBEAR sp. z o.o.O firmie

  • Horizon Plaza
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

GEOBEAR sp. z o.o.

Horizon Plaza

Warszawa

Geobear – jesteśmy międzynarodową firmą świadczącą usługi geoinżynieryjne. Rozwiązujemy problemy z zapadającym się gruntem pod fundamentami domów, obiektów handlowych i infrastrukturą (drogi, koleje, lotniska, porty).  

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu - zapraszamy!

Szukamy specjalistów, którzy chcą coś zmienić. Osób o otwartych umysłach, które stawiają na rozwój osobisty i zawodowy, przyczyniając się do sukcesu firmy.
Wierzymy w sukces bazujący na wydajności i zapewnianiu ludziom możliwości wykorzystywania całego swojego potencjału. Dbamy o dobre samopoczucie, zadowolenie z pracy i przyszłość.

Nasi pracownicy szczególnie cenią sobie skandynawską kulturę pracy, elastyczne godziny pracy i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku. 

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Administracji

Nadszedł czas na zrobienie kolejnego kroku w twoim życiu zawodowym? 

Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku?

Aktualnie szukamy:

SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA I ADMINISTRACJI.

DLACZEGO TY? 

  • Bo jesteś osobą komunikatywną, lubiącą kontakt i rozmowy z ludźmi. 70% Twojego czasu pracy to będą rozmowy z klientami dzwoniącymi do firmy i pytającymi o nasze usługi
  • Bo jesteś cierpliwy/-a, a będziesz czasem musiał/-a wyczerpująco odpowiadać na powtarzające się pytania klientów 
  • Bo masz zacięcie sprzedażowe i potrafisz przekonać niezdecydowanych Klientów do skorzystania z naszych usług (takich w stylu: “bo ja jeszcze muszę się zastanowić” 
  • Bo jesteś osobą przedsiębiorczą, proaktywną (taką z podejściem: “damy radę”, “zrobię to!”)
  • Bo jesteś zdeterminowany/-a, zorientowany/-a na cel.
  • Bo jesteś odpowiedzialny/-aj i zaangażowany/-a w pracę.
  • Bo prezentujesz marketingowe podejście i sprawnie poruszasz się w social mediach (stąd pozyskujemy dużą część naszych klientów)
  • Bo znasz angielski na poziomie komunikatywnym. Zapewniamy Cię, że takiej firmie, jak nasza będziesz miał okazję go podszlifować!

 

CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:

1.  OBSŁUGA KLIENTA

- odpowiadanie na telefoniczne zapytania klientów

- logowanie zapytań w systemie sprzedażowym (zapewniamy szkolenie i wsparcie)

- zarządzanie kanałami skąd pozyskujemy zapytania: telefony, maile, komunikatory w social media: FB, messenger, LinkedIn, Instagram, Twitter)

- umawianie badań gruntu w domach klientów

- zarządzanie ewentualnymi reklamacjami 

- pozyskiwanie opinii i referencji ze strony klientów, po wykonaniu usługi (tygodniowe & miesięczne logowane w CRM)

- pozyskiwanie listów referencyjnych od Klientów (od B2B w postaci pisemnej, od B2C w postaci np. Opinii na FB lub w Google)

- przeprowadzanie innych pogłębionych wywiadów z klientami (np. dlaczego nie zdecydował się na usługi naszej firmy, bądź dlaczego wybrał inne rozwiązanie/firmę) 

- zarządzanie danymi w CRM (j/w zapewniamy szkolenie i wsparcie)

   

2. POZOSTAŁE PRACE ADMINISTRACYJNO-BIUROWE: 

- windykacja zaległych płatności

- zarządzanie przepływem dokumentów: faktury (logowanIe w CRM), korespondencja biurowa (zamówienia i umowy)

- zakupy biurowe, rezerwacje hotelowe, tłumaczenia techniczne, zamawianie sprzętu technicznego etc. 

 

3. WSPARCIE DZIAŁU MARKETINGU:

- przygotowywanie i publikacja postów w Social media

 

Chcesz zaaplikować? Wyślij nam swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ

Oferujemy:

- elastyczne godziny pracy
- możliwość pracy z domu
- możliwość rozwoju języka angielskiego
- szkolenia, kursy. Firma chętnie inwestuje w rozwój pracowników

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy