Ta oferta pracy jest nieaktualna od 36 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. obsługi klienta i e-sklepu

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 12.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma DLH Global to jeden z największych światowych dostawców drewna i produktów drewnopochodnych, lider w imporcie i dystrybucji drewna krajowego i egzotycznego na rynku polskim.
     
     Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
    Specjalista ds. obsługi klienta i e-sklepu
    Miejsce pracy: Warszawa (Targówek)

    Obowiązki:

    • obsługa telefoniczna/mailowa klientów, oraz sporządzanie wycen dla klientów indywidualnych
    • obsługa firmowej infolinii   
    • przyjmowanie i przekazywanie zamówień z platformy do odpowiedniego działu
    • aktualizacja strony internetowej - tworzenie opisów, zasilanie bazy produktowej sklepu internetowego oraz innych platform
    • opracowywanie i wdrażanie promocji dla sklepu internetowego
    • przygotowywanie raportów, porównań, zestawień oraz dokumentów wewnętrznych
    • okresowe badanie rynku w określonej kategorii produktowej
    • współpraca z działem marketingu i sprzedaży

    Wymagania:

    • doświadczenie w obsłudze e-sklepu min. rok czasu
    • umiejętność prowadzenia rozmów z klientem
    • samodzielność i umiejętność wyznaczania sobie zadań
    • elastyczność
    • umiejętność łatwego przyswajania nowych informacji
    • kultura osobista
    • sumienność
    • wykształcenie minimum średnie
    • doświadczenie w pracy z systemem Magento (mile widziane)

    Oferujemy:

    • umowę o pracę
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez ciekawe szkolenia
    • bardzo dobrą atmosferę pracy i dużą samodzielność
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres miesiąc.

    Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected]